گشت هوایی پلیس در استان گیلان آغاز شد

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه گشت هوایی پلیس در استان گیلان آغاز شد گفت: این اقدام از طریق هواپیمای پیشرفته جایرو پلن به‌منظور ایفای وظایف پلیس در جاده‌ها انجام می‌شود.

گشت هوایی پلیس در استان گیلان آغاز شد

به گزارش ۸دی، سرهنگ مهرداد مهرگان صبح امروز در نشست خبری با اشاره به اینکه به‌منظور ایفای هرچه بهتر نقش پلیس در جاده‌های استان گیلان گشت هوایی از جاده‌های استان آغاز شده است اظهار داشت: این اقدام از طریق هواپیمای پیشرفته جایروپلن پلیس برای نخستین بار از فرودگاه سردار جنگل رشت آغاز شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان با تاکید بر اینکه هواپیمای جایروپلن مختص اقدامات ناجا است و به‌منظور عملیات پلیس از آن استفاده می‌شود خاطرنشان کرد: آغاز گشت هوایی این هواپیما برای نخستین بار در گیلان انجام شد.

مهرگان با بیان اینکه از این هواپیما به‌منظور حضور پلیس در مناطقی که نیاز به حضور، پذیرش و استقبال از مسافران وجود دارد استفاده می‌شود بیان کرد: ماموریت مذکور و تمامی اقدامات پلیس در گیلان به‌منظور ایجاد امنیت و آرامش در استان است.

وی با تاکید بر اینکه تلاش است با اقدامات ویژه پلیس در حوزه‌های مختلف و استفاده از امکانات گسترده، آرامش و امنیت استان را به‌درستی حفظ کنیم تصریح کرد: استفاده از هواپیمای جایروپلن پلیس برای نخستین بار در گیلان انجام می‌شود.

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره اینکه کاربرد هواپیمای جایروپلن ناجا در عملیات پلیسی بسیار تاثیرگذار است بیان داشت: برای حفظ امنیت و آرامش در استان گیلان پلیس همواره اقدامات گسترده‌ای را به‌کار می‌گیرد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه