استدلال تاریخی مدیر عامل آب روستایی گیلان؛

چون قبوض آب روستایی وصول نشده است حقوق نداده‌ایم!

مدیرعامل شرکت آبفار گیلان گفت: باید مبالغ قبوص وصول شوند تا مطالبات پیمانکاران را انجام دهیم اما این وصولی‌ها تاکنون انجام نشده.

چون قبوض آب روستایی وصول نشده است حقوق نداده‌ایم!

به گزارش ۸دی، برون سپاری برخی امورات دولتی و سازمانی در سال های اخیر همواره با مشکلاتی رو به رو بوده است، مشکلاتی همچون عدم پرداخت به موقع حقوق نیروهای حجمی توسط پیمانکاران که خود معلول عدم وصول مطالبات پیمانکاران از شرکت های دولتی بوده است.

چند وقتی است موضوع برون سپاری برخی امورات شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان به شرکت های پیمانی در ماسال با حواشی فراوان روبرو شده است، به نحوی که خبرهای منتشر شده حکایت از عدم پرداخت یک ساله حقوق آبداران و نیروهای حجمی این شرکت در ماسال دارد!

به اذعان برخی رسانه ها، مدیر کل آب روستایی گیلان پیش تر وعده داده بود که در اسفند ۹۵، شرایط پرسنل شرکتی این اداره بهبود خواهد یافت با این حال نه تنها بهبودی حاصل نشد بلکه برخی از این کارکنان در ماسال ماه ها حقوق عقب افتاده دارند و در سال ۹۶ هم هیچ حقوقی دریافت نکرده اند.

در همین راستا محبعلی رنج ور، مدیرعامل شرکت آبفار گیلان در گفتو با خبرنگار خزرآنلاین با بیان اینکه پرسنلی که با آبفار قرارداد دارند حقوق هایشان بر اساس برنامه پرداخت می شود، گفت: تعدادی نیز آبدار هستند که با پیمانکاران قرار دارند.

وی ادامه داد: برخی به عنوان آبدار کارهایی همانند قرائت و توزیع قبوض را انجام می دهند و می بایست مبالغ قبوص وصول شوند تا ما نیز مطالبات پیمانکاران را انجام دهیم اما این وصولی ها تاکنون انجام نشده است و ما نیز در حال ساماندهی وضعیت هستیم.

رنج ور با بیان اینکه صورت وضعیت های ما به گونه ای است که می بایست در روستاها وصولی صورت بگیرد تا ۲۰ الی ۳۰ درصد به پیمانکاران پرداخت شود، گفت: متاسفانه این موضوع دچار اشکال شده است.

وی در خصوص اینکه وضعیت عدم پرداختی ها به نیروهای حجمی به چه صورت است، گفت: در سطح استان در برخی نقاط یک یا دو ماه پرداختی ها عقب افتاده است اما در بعضی روستاها نیز با مشکلاتی مواجه هستیم.

مدیرعامل شرکت آبفار گیلان در پایان تصریح کرد: با توجه به مناسب نبودن عملکرد برخی پیمانکاران، قرارداد آنها لغو شده است.

منبع: خزرآنلاین

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه