حجت السلام سعیدی:

اگر مدافعان حرم نبودند حادثه قبرستان بقیع برای حرم حضرت زینب(س) رخ می داد

نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: همین مقاومت در عراق جواب داد و خط مقاومت از خطوط قرمز نظام جمهوری اسلامی ایران است.

اگر مدافعان حرم نبودند حادثه قبرستان بقیع برای حرم حضرت زینب(س) رخ می داد

به گزارش ۸دی، حجت الاسلام علی سعیدی در گفت و گو با خبرنگار «دیارباران» درباره اوضاع سوریه، اظهار کرد: استقامت و پایداری بر اصول و مبانی حق در حوزه مقاومت برابر تروریست های تکفیری داعش ثمر داد و زمینه دفع این شر فراهم شد.

وی ادامه داد: امیدوارم این استقامت تا پایان حاکمیت کفر و شرک در منطقه تداوم پیدا کند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: نظام جمهوری اسلامی اثبات کرد که از اصول و مبانی حق حمایت می کند و ثابت کرد که  مواضعش هم در حفظ این اصول ومبانی ثابت است.

سعیدی با اشاره به اینکه اگر خط مقاومت شکست می خورد تغییراتی زیاد در منطقه ایجاد می شد، اضافه کرد: اگر جبهه مقاومت شکست می خورد ناامنی کل منطقه را فرا می گرفت و مقاومت در لبنان و فلسطین و عراق لمطه می دید.

وی با بیان اینکه جبهه مقاومت نگذاشت استکبار جهانی در سوریه غلطی انجام دهد، تصریح کرد: همین مقاومت در عراق جواب داد و خط مقاومت از خطوط قرمز نظام جمهوری اسلامی ایران است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دفاع از حرم اهل بیت (ع) را دومین خط قرمز ایران در سوریه برشمرد و افزود: رزمندگان رشید اسلام اگر در قالب جبهه مقاومت و مدافعین حرم نبودند حادثه قبرستان بقیع برای قبور عقیله بنی هاشم حضرت زینب کبری(س) و حضرت رقیه (س) هم اتفاق می افتاد.

سعیدی حفظ استقلال و تمامیت ارضی سوریه را سومین خط قرمز نظام جمهوری اسلامی ایران برشمرد و تصریح کرد: دشمن به دنبال تجزیه و فتنه انگیزی برای سوریه بود.

وی با اشاره به حفظ شخص بشار اسد به عنوان یکی از محور های جبهه مقاومت، اضافه کرد: سیستم سوریه وابسته به شخص بشار اسد استو این خطوط قرمز ما در سوریه حفظ شده است.

سعیدی با اشاره به اینکه این خطوط قرمز را در عراق هم داریم، اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی حامی دموکراسی و رأی مردم است و در این راستا تلاس های زیادی انجام دادیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه