حسین مجرد

کسب مدال توسط هر پنج کاراته کار گیلانی در مسابقات قهرمانی آسیا

سرپرست هیات کاراته استان گیلان گفت: هر پنج کاراته کار گیلانی در مسابقات قهرمانی آسیا موفق به کسب مدال شدند.

کسب مدال توسط هر پنج کاراته کار گیلانی در مسابقات قهرمانی آسیا

به گزارش ۸دی، عبدالرضا بی آزار اظهار داشت: کاراته کاران گیلانی عضو تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیا با درخشش خود موفق به کسب سه مدال طلا، یک مدال نقره و یک مدال برنز شدند.
وی بیان کرد: در جریان این رقابت ها که در کشور قزاقستان جریان داشت الیاس محمدزاده ، مهدی رحیمی نژاد و آویشن باقری از گیلان موفق به کسب عنوان قهرمانی و مدال طلای مسابقات کاراته قهرمانی آسیا شدند.
وی ادامه داد: همچنین سارا بهمنیار دیگر کاراته کار گیلانی حاضر در این دوره از رقابت ها ، موفق به کسب مدال نقره و عنوان نایب قهرمانی مسابقات آسیا شد و امیرحسین سهرابی دیگر کاراته کار گیلانی نیز، مدال برنز این دوره از رقابت ها را برگردن آویخت.
به گزارش ایرنا سعید حسنی پور از گیلان به عنوان مربی تیم های ملی امید و بزرگسال و فاطمه قاسمی به عنوان مربی تیم ملی کاراته امید بخش بانوان، کاروان کاراته ایران را در رقابت های آسیایی همراهی کردند. آریامن قویدل و علیرضا نوروزی نیز به عنوان داور در رقابت های کاراته قهرمانی آسیا حضور یافتند تا این دوره از مسابقات را قضاوت کنند.
شانزدهمین دوره رقابت های کاراته قهرمانی نوجوانان ، جوانان و امیدها و چهاردهمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی بزرگسالان آسیا از ۲۱ تیرماه جاری با حضور ۶۶۰ کاراته کار در کشور قزاقستان برگزار شد.
در استان گیلان بیش از هفت هزار ورزشکار به صورت سازمان یافته در رشته ورزشی کاراته، در دو بخش بانوان و آقایان و در رده های سنی مختلف فعالیت دارند.

انتهای پیام /

منبع: ایرنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه