حاشیه های دیدار تیم های فوتبال داماش گیلان و راه آهن سورینت

تیم های فوتبال داماش گیلان و راه آهن سورینت عصر جمعه در هفته بیست و ششم از رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور در رشت به مصاف هم رفتند .

حاشیه های دیدار تیم های فوتبال داماش گیلان و راه آهن سورینت

به گزارش ۸دی نیوز، در این دیدار که در ورزشگاه شهید عضدی رشت و در حضور حدود سه هزار تماشاگر برگزار شد ، دو تیم فوتبال به نتیجه مساوی یک بر یک دست یافتند .

این دیدار برای هر دو تیم از اهمیت خاصی برخوردار بود چون تیم های داماش و راه آهن با کسب ۲۳ امتیاز و به دلیل تفاضل گل به ترتیب در مکان های دوازدهم و سیزدهم جدول رده بندی قرار داشتند و پیروزی در این دیدار، تیم برنده را از تیم های انتهای جدولی جدا می ساخت.

تیم فوتبال داماش گیلان که پس از هفته ها ناکامی در دیدار گذشته خود در تبریز موفق شده بود یک امتیاز با ارزش از تیم فوتبال تراکتورسازی کسب کند، با روحیه بهتر مقابل تیم راه آهن قرار گرفت.

از طرف دیگر با واگذار شدن امتیاز این تیم به شرکت گرند خراسان، مشکلات مالی آن نیز به زودی حل خواهد شد و بازیکنان داماش با روحیه مضاعف به مصاف حریف رفتند و همچنین تبلیغ این شرکت در این دیدار روی پیراهن های بازیکنان تیم فوتبال داماش گیلان به چشم می خورد.

با توجه به اینکه استان گیلان از جمعه شب گذشته شاهد بارش برف سنگین بود، تیم فوتبال داماش گیلان نتوانست طی هفته گذشته در ورزشگاه شهید عضدی رشت تمرین کند و فقط این تیم موفق شد عصر پنجشنبه یک تمرین در این ورزشگاه انجام دهد.

مسوولان هیات فوتبال استان و اداره کل ورزش و جوانان گیلان نیز پس از قطع بارش برف ، شروع به برف روبی ورزشگاه شهید عضدی رشت کردند و با توجه به اینکه روز پنجشنبه این ورزشگاه مملو از برف بود اما تا عصر این روز زمین بازی، برف روبی شد.

اما اکثر سکوهای ورزشگاه نیز پوشیده از برف بود و تعدادی از تماشاگران با کنار زدن برف ها ، روی صندلی نشستند و عده ای نیز در سمت چپ ورزشگاه به طور ایستاده این مسابقه را تماشا کردند.

بازیکنان دو تیم فوتبال داماش گیلان و راه آهن سورینت نیز حدود یک ساعت قبل از آغاز مسابقه وارد زمین بازی شدند و حدود ۴۰ دقیقه مشغول به گرم کردن خود شدند.

هنگام گرم کردن بازیکنان دو تیم ، حدود ۲۰۰ تماشاگر در ورزشگاه حضور داشتند که یکی دو نفر از این تماشاگران با گلوله های برف از بازیکنان تیم فوتبال راه آهن استقبال کردند که این عمل با اعتراض ˈمنصور ابراهیم زادهˈ سرمربی این تیم همراه شد.

همچنین قبل از آغاز مسابقه ، کادر فنی تیم فوتبال داماش با دسته های گل به سمت کادر فنی تیم فوتبال راه اهن سورینت رفتند و با آنان خوش و بش و روبوسی کردند.

قبل از شروع مسابقه نیز بازیکنان، کادر فنی و نیمکت نشینان تیم فوتبال داماش گیلان حلقه اتحاد تشکیل دادند و پس از آن وارد زمین مسابقه شدند.

پیش از این اعلام شده بود که ˈابوالفضل حاجی زادهˈ یکی از بازیکنان تیم فوتبال داماش گیلان سه اخطاره است و نمی تواند در این دیدار حضور یابد اما با استعلامی که مسوولان باشگاه داماش از سازمان لیگ دریافت کردند، این بازیکن دواخطاره بود و به همین دلیل در ترکیب ثابت تیم فوتبال داماش گیلان نیز قرار گرفت.

ˈ مجید طلاییˈ مدیرعامل شرکت گرند خراسان و مالک جدید تیم فوتبال داماش گیلان نیز از آغاز نیمه دوم در جایگاه مخصوص قرار گرفت و نظاره گر این دیدار بود که خوشحالی او پس از به ثمر رسیدن گل تیم فوتبال داماش گیلان نیز جالب توجه بود.

ˈ مسعود رهنماˈ مدیرکل ورزش و جوانان گیلان و ˈ سیدهادی طباطباییˈ دروازه بان رشتی اسبق تیم ملی فوتبال نیز از تماشاگران ویژه این مسابقه بودند.

در جریان این مسابقه ، هادی محمدی ، رضا کاردوست و ابوالفضل حاجی زاده از تیم فوتبال داماش گیلان، سیدعلی حسینی ، علی علیپور و رضا خالقی فر از تیم فوتبال راه آهن سورینت از ˈ حسین زرگرˈ داور این دیدار کارت زرد دریافت کردند./ایرنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه