استاندار گیلان:

۱۲ درصد از مشکلات اشتغال استان حل شده است/ سفر جهانگیری به گیلان سفری پرمعنا بود

استاندار گیلان گفت: با سفر معاون دولت مکاتبات استان و بخصوص سد شفارود به دولت رفته و اتفاقات خوبی در استان خواهد افتاد.

۱۲ درصد از مشکلات اشتغال استان حل شده است/ سفر جهانگیری به گیلان سفری پرمعنا بود

به گزارش خبرنگار هشت دی از رشت، محمدعلی نجفی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای برنامه ریزی در سالن اجتماعات استانداری گیلان با اشاره به اینکه انتظارات در بخش بیکاری مرتفع نشده است اظهار داشت: خوشبختانه ۱۲ درصد از مشکل اشتغال در استان حل شده است .

وی با اشاره به اینکه باید نسبت به معیشت افراد بازنشسته اهتمام جدی صورت بگیرد تصریح کرد: علیرغم‌اینکه ما علاقه مند به فارغ شدن از مدیریت هستیم اما یک خلا روحی در بازنشسته ایجاد می شود اگر نارسایی های مالی هم در کنار این مسئله باشد رنج او را مضاعف می کند.

استاندار گیلان ادامه داد: بخشی از آمار خودکشی در استان متعلق به سنین بالا است، یک سنگینی باری بر خانواده ها و خصوصا خود فرد بازنشسته افزوده شده است که به مشکلات معیشتی آنها بر می گردد.

نجفی با اشاره به رشد خوب عمرانی استان خاطر نشان کرد: تجمیع زندانها تا سه نقطه در استان بحثی ضروری است. باید تحرکات سازمان مرکزی زندان ها بیشتر شود با این تغییرات در استان اتفاقات خوبی در اداره زندانها خواهد افتاد.

وی با تاکید بر اینکه سازمان برنانه ریزی بودجه باید عداات را در وستگاهها رعایت کند مطرح کرد: این عدالت تنها در بخش اختصاص هزینه ها نمود ندارد، بلکه حود دستگاهها نیز باید اصل صرفه جویی را در نظر بگیرند.

استاندار گیلان با اشاره به سفر رئیس مجلس به استان یادآور شد: حضور ایشان و نماینده های پیگیر گیلانی فرصتی را ایحاد می کند که اعتبارات در مجلس طرح شدخ و تغییرات خوبی در استان بوجود آید.

نجفی با تاکیر بر اینکخ مدیران نباید از بودجه ها استفاده شخصی کنند گفت: معیشت کارکنان باید در وهله اول مورد توجه مسئولین قرار بگیرد، تلاش کنید حداقل پولی که به دست مدیران سازمان می رسد به بهانه های مختلف در اختیار کارکنان قرار گیرد.

وی با بیان اینکه اهتمام جدی در دستگاهها وجود ندارد تصریح کرد: باید بدهی های مربوط به آب، برق، گاز در مدت معلوم پرداخت شود، این زیبا نیست که یک مدیر بدهی های زیادی از بخش خصوصی داشته باشد و پرداخت آن به دوش مدیر دیگر بیفتد.

استاندار گیلان فرصت نقل و انتقال دولت را بسیار اثر گذار خواند با اشاره به سفر جهانگیری به استان افزود: خوشبختانه در این زمان هیچ سستی و رغبتی در کار استان ایجاد نشد و با سفر معاون دولت مکاتبات استان و بخصوص سد شفارود به دولت رفته و اتفاقات خوبی در استان خواهد افتاد.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه