مهدی کوچک‌پور
یادداشت؛

تأملی در خودحقیربینی درونی‌شده در برخی حضرات مدعی دور اندیشی

از نگاه این خودکم پنداران، هر آنچه از اقلیم چشم آبی های غربی سربرآرد تحفه ای است اکسیرگون که دردهای شرقیان را درمان می‌کند.

تأملی در خودحقیربینی درونی‌شده در برخی حضرات مدعی دور اندیشی

به گزارش ۸دی، مهدی کوچک‌پور از فعالان رسانه‌ای استان گیلان درباره قصه‌ی پر غصه‌ی ” آتنا ” و هجوم‌های هجویه‌گون به حریم بانان حریم پرحرمت فرهنگ اصیل، نجیب و دیرپای اسلامی _ ایرانی و دفاع از از سند ۲۰۳۰ نوشت:

خودحقیربینی درونی شده و در هویت نشسته‌ی شماری از ایرانیان، بر آنشان می‌دارد تا از هر آنی برای فریاد این درد استخوان سوز، سود بجویند. از نگاه اعوجاجی این خودکم پنداران خس مقدار، هر آنچه از اقلیم چشم آبی های غربی سربرآرد تحفه ای است اکسیرگون که دردهای شرقیان را درمان می‌کند، و سند ۲۰۳۰ هم از سنخ همین اکسیرها بود که از نگاه اینان، دلواپسان متحجر، ملت را از نعمت نعیمش محروم کردند!!!

این فرومایگان پرادعا از سنخ همان ناخودعزیز دوران ماضی که می‌گفت؛ ” ما باید از فرق سر تا نوک انگشتان غربی شویم!”

تمام اندوخته‌شان، سرمایه سست و سخیف تقلید است و از تفکر و تحلیل، هیچشان نصیب نیست.

این روزها فضای مجازی کشور را هیاهوی هیمنه‌سوز این تهی‌مغزان، به سرسرای صیحه‌های بی تامل بدل کرده است. وقوع اتفاقی شوم در گوشه‌ای از سرزمین شرافت‌خیز ایران و در دیار غیرت پرور آذربایجان و ذبح عصمت و حیات دخترکی معصوم، توسط دوپایی ابلیس تبار، باعث گردیده تا این کرکسان مرامان عندلیب‌نما آوازه‌خوانی از سر گیرند و وقوع این حادثه‌ی تحمل‌سوز را به نوع اندیشه و جهت گیری فکری کسانی نسبت دهند که با هوشمندی و درایتی فراتر از قوه فهم این کم‌مایگان، از تصویب و اجرایی شدن مفاد سند هویت‌سوز ۲۰۳۰ در ایران عزیز جلوگیری نمودند. کاش این حضرات مدعی روشن اندیشی، قبل از این قیل و قال‌های خفت بار و ناجوانمردانه، در وضعیت ممالکی که در اجرای مفاد و محتوای سند ۲۰۳۰ (خصوصا در موضوع آموزش مسائل جنسی به کودکان)، قله نشینانند، اندکی دقت و مطالعه می‌کردند و مثلا از وقوع چند ۱۰ برابری حوادث و تجاوزات جنسی مشابه حادثه پارس آباد (علی‌رغم مجاز بودن بسیاری از روابط این گونه ای در این کشورها و نیز علی‌رغم عدم افشای بخش مهمی از این رخدادها توسط آسیب دیدگان) در ممالک مذکور خبردار می‌شدند تا این گونه فرصت‌طلبانه و حقارت‌بار، از حادثه دلخراش “”آتنا”” بهره‌براری نکنند. آنان اما چنین نکردند و چنین هم نخواهند کرد زیرا چنین بودنی از سقف وجودی این خودکم بینان فرو هویت، بسی فراتر است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه