یادداشت؛

مرده‌خوری جریان استحاله‌طلب از جنازه‌‌ی آتنای ۷ ساله

فی‌الحال با واکاوی بهتر، این مسئله روشن می‌شود که مرده‌خورهای سیاسی با طرح چنین مواردی در صدد نهادینه کردن چه تفکری هستند.

مرده‌خوری جریان استحاله‌طلب از جنازه‌‌ی آتنای ۷ ساله

به گزارش ۸دی، علی‌اصغر لطیفی در یادداشتی نوشت:

روشنفکرنماهای سیاسی تا دیروز منکر آموزش‌های غلط مورد وثوق جنسی غرب در ۲۰۳۰ بودند، امروز که این سند لغو و دختر خردسالی مورد حمله هیولا آدم‌نما قرار گرفته و به طرز فجیعی به قتل رسیده است صحبت از ۲۰۳۰ و آموزش‌های جنسی موجود در آن می‌کنند که اگر کودکان مورد آموزش قرار گیرند این قبیل مشکلات حل خواهد شد.

خب تا به اینجای کار یک فقره از دروغ آقایان در ۲۰۳۰ روشن شد، و اما فرض را بر آموزش قرار بدهیم، حال آیا کودکان با جسم کوچک و ناتوانشان، توانایی مقابله با هیولاهایی چون قاتل آتنا را دارند؟ یقینا جواب این سوال خیر است و آقایان به اصطلاح روشنفکر بجای سودجویی و مرده‌خوری از چنین ماجراهایی به فکر حل اساسی این دست مشکلات باشند، علت و معلول را پیدا کنند کودک چه آموزش‌دیده باشد و چه ندیده باشد توانایی مقابله با یک مریض روانی را ندارد.

علت می‌گوید بیکاری و نبود شغل مناسب، ازدواج سخت و رواج فرهنگ غلط غربی (تهاجم فرهنگی) در جامعه به طُرُق مختلف (شبکه‌های مستهجن ماهواره‌ای و اینترنتی کانالهای پورن و سراسر مستهجنی که در فضای مجازی موجود در جامعه “اینستاگرام، تلگرام و … ” که تا به این لحظه بر تعداد آنها نیز افزوده شده است) یکی از عوامل اصلی ایجاد فساد و فحشا در جامعه است که موجب سرکش شدن دیو شیطانی در برخی افراد شده است.

فی‌الحال با واکاوی بهتر، این مسئله روشن می‌شود که مرده‌خورهای سیاسی با طرح چنین مواردی در صدد هستند به جامعه بقبولانند نبود ۲۰۳۰‌ها (فرهنگ غلط غربی در تربیت و آموزش کودکان) از عوامل چنین فاجعه‌هایی در مملکت است، اما در صورتی که این فرضیه نه تنها غلط است، بلکه میزان آمار آزار و جنایتهای جنسی اتفاق افتاده در غرب خود گواه بر اشتباه بودن فرضیه روشنفکر نماهای غرب پرست است.

خانواده‌ها باید بدانند در کشوری چون آمریکا هر ۱۰۷ ثانیه یک نفر مورد آزار و اذیت جنسی قرار می‌گیرد، باید بدانند در کشور پیشرفته‌ای چون سوئد با داشتن سند ۲۰۳۰ میزان آزارهای جنسی رشد ۱۴۷۲ درصدی داشته است و میزان حرام‌زادگی در کشورهای غربی به شدت رو به فزون است؛ تمام این موارد نشان می‌دهد که هیچ چیز بهتر از فرهنگ و آموزش‌های غنی اسلام نیست و نخواهد بود زیرا اسلام دینی تمام و کمال است و خدا چیزی جز خیر برای مخلوقات خود نمی‌خواهد که با دین اسلام تمام خیرها را برای مخلوقات خود کامل تر کرده است.

نکته کوتاه جهت یادآوری: با توجه به اعترافات قاتل، دو تن از مقتولین بانوان بزرگسال هستند، حال آیا آنها نیز نیازمند آموزش بودند؟

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه