مدیرکل تامین اجتماعی گیلان در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه:

خدمات درمانی در بیمارستان رسول اکرم (ص) گیلان صد در صد رایگان است

مدیر کل تامین اجتماعی گیلان گفت: بیمارستان رسول اکرم (ص) یکی از افتخارات ما است که صد در صد رایگان به ارائه خدمات می پردازد.

خدمات درمانی در بیمارستان رسول اکرم (ص) گیلان صد در صد رایگان است

به گزارش خبرنگار هشت دی از رشت، جمیل حق پرست ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه در مصلی رشت اظهار داشت: انسان از آغاز خلقت نیاز به امنیت را احساس می کرد و امروز تامین اجتماعی پاسخگوی این نیاز بشر است.

وی ضمن گرامیداشت هفته تامین اجتماعی تصریح کرد: ۱۹ تا ۲۵ تیر هفته تامین اجتماعی نام دارد و روز۲۵ تیر روز تامین اجتماعی و بهزیستی گفته می شود.

مدیر کل تامین اجتماعی استان ضمن اشاره به ابعاد مختلف زندگی بشری خاطر نشان کرد: تامین اجتماعی امروزه با در نظر گرفتن تمامی تغییرات زندگی مدرن تمام نیازهای بشر را تحت پوشش قرار میدهد.

وی با بیان‌اینکه تامین اجتماعی مشکلاتی را که در زمان حوادث، بیماری و … برای بیمه شده پیش می آید تحت پوشش قرار میدهد گفت: در چنین مواقعی بیمه شدگان با پرداخت حق بیمه خود را در برابر مشکلات بیمه کنند.

حق پرست ضمن‌اشاره به تاسیس این سازمان از سال ۵۴ در ایران گفت: وزارت طرق و شوارع در سال ۱۳۰۹ در ایران تشکیل شد تا صندوقی برای پاسخگویی نیازهای کارگران باشد.

وی با بیان اینکه امروزه سازمان تامین اجتماعی با اصلاحاتی مشغول ارائه خدمات به بیمه شان است تصریح کرد: بر اساس قانون هیچ کس نباید از پوشش بیمه ای خارج باشد، کلیه کارفرمایان باید با پرداخت حق بیمه اعضای خود را بیمه کنند.

مدیر کل تامین‌اجتماعی‌استان گیلان با اشاره به تعهدات این سازمان در قبال بیمه شدگان گفت: این سازمان خدمات کوتاه و بلندمدتی در قبال بیمه شدگان دارد که در مواقع نقص عضو، هزینه کفن و دفن، مقرری بیمه بیکاری، مستمری های بلند مدت بازنشستگی موظف به پرداخت بیمه شدگان است.

حق پرست با بیان لینکه سازمان موظف است در زمان از کار افتادگی افراد را تحت پوشش خود قرار دهد گفت: ارائه خدمات درمانی رایگان یکی دیگر از مواردی است که سازمان این بخش را با مدیریت مستقل در استان ها ارائه می کند و بیمارستان رسول اکرم (ص) یکی از افتخارات این مجموعه است که به صورت صد در صد رایگان به ارائه خدمات می پردازد.

وی با بیان اینکه ۴۹ درصد مردم گیلان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند خاطر نشان کرد: سازمان تامین اجتماعی تلاش می کند امنیت خاطری برای اقشار مختلف جامعه اسلامی فراهم کند و ما افتخار میکنیم که خدمت گزار مردم گیلان هستیم.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه