موسس انجمن علمی سازه‌های ماکارونی دانشگاه گیلان خبر داد؛

اولین دوره المپیاد علمی، فرهنگی سازه‌های ماکارونی در دانشگاه گیلان برگزار می‌شود

موسس انجمن علمی سازه های ماکارونی دانشگاه گیلان از برگزاری نخستین المپیاد سازه‌های ماکارونی در دانشگاه گیلان خبر داد.

اولین دوره المپیاد علمی، فرهنگی سازه‌های ماکارونی در دانشگاه گیلان برگزار می‌شود

به گزارش ۸دی، سید ابوالفضل ابراهیمی عصر امروز با حضور در صحن کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت به منظور برخوردار شدن المپیاد علمی، فرهنگی سازه های ماکارونی در دانشگاه گیلان از حمایتهای مالی و معنوی شورا و شهرداری رشت اظهار داشت: انجمن علمی، فرهنگی سازه‌های ماکارونی در سال ۹۰ تاسیس شد و پس از آن مسابقات در بخشهای استانی، ملی و … انجام داده است و به زودی نخستین المپیاد علمی خود را برگزار خواهد کرد.

وی با اشاره به اهداف این انجمن افزود: متاسفانه در حال حاضر سیستم آموزشی کشور بصورت تئوریک در حال ارائه شدن است و برگزاری چنین مسابقاتی به عملی‌تر شدن مباحث آموزشی کمک خواهد کرد.

موسس انجمن علمی سازه های ماکارونی دانشگاه گیلان با بیان اینکه شورا و شهرداری رشت در سال گذشته نیز از برگزاری مسابقات انجمن علمی فرهنگی سازه‌های ماکارونی حمایت کردند گفت: در سال گذشته با تصویب مبلغ ۱۰ میلیون تومان از سوی شورای اسلامی شهر رشت کمک شایانی به برگزاری مسابقات انجمن سازه های ماکارونی دانشگاه گیلان صورت گرفت.

وی با بیان اینکه برای برگزاری المپیاد انجمن نیازمند مساعدت مالی شورا و شهرداری رشت هستیم گفت: برگزاری نخستین دوره المپیاد سازه‌های ماکارونی حدود ۳۵ میلیون تومان هزینه بهمراه دارد و طی ارسال نامه‌ای از شورا و شهرداری رشت تقاضا داریم بیست میلیون تومان از این هزینه ها را مساعدت کنند.

در ادامه این جلسه عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه بررسی مزایای برگزاری المپیاد سازه‌های ماکارونی ضروری است گفت: بنده معتقدم که باید در ابتدا نفع برگزاری این المپیاد تشریح و سپس تصمیم گیری شود.

محمد حسین واثق کارگرنیا افزود: اگر قرار است شورای رشت از طرحهای علمی دانشجویی حمایت کند معتقدم باید برنامه‌هایی در اولویت قرار بگیرد که از آن نفعی عاید دانشجویان و شهر رشت شود.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر رشت نیز با بیان اینکه سال گذشته حمایت شورای شهر رشت از این انجمن اطلاع رسانی نشد گفت: در سال گذشته شورای شهر رشت مبلغ ۱۰ میلیون تومان به برگزاری مسابقات سازه‌های ماکارونی دانشگاه گیلان پرداخت کرد اما حتی لوگوی شورا و شهرداری رشت نیز در بنرهای مشارکتی مسابقه درج نشد.

رضا رسولی افزود: بعقیده بنده می‌توانیم این مبالغ را در کارهای دانشجوی دیگری که عواید بهتر و بیشتری برای دانشجویان و شهر بهمراه دارد هزینه کنیم.

در ادامه رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت نیز با اشاره به برگزاری نخستین المپیاد علمی فرهنگی انجمن سازه‌های ماکارونی اظهار کرد: شورای اسلامی شهر رشت در سال گذشته در جریان مسابقات مبلغ ۱۰ میلیون تومان به این انجمن کمک کرد.

سید رضا موسوی روزان افزود: باید این کمک به گونه‌ای پرداخت شود تا نقش شورا و شهرداری رشت نیز در آن مشخص باشد.

در خاتمه این جلسه اعضای کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت با پرداخت مبلغ ۵ میلیون تومان جهت برگزاری نخستین المپیاد سازه‌های ماکارونی موافقت کردند و مقررشد این مبلغ با نظارت سازمان فرهنگی و اداره مطالعات شهرداری رشت پرداخت شود.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه