در جلسه هیئت دولت مصوبات خوبی برای تأمین بخشی از خسارت‌ها خواهیم داشت

معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور گفت: تهیه گزارش تکمیلی نیازمند زمان است و برای کمک‌رسانی سریع نیازمند منابع هستیم، البته تا پایان هفته آینده اعتباراتی را اختصاص می‌دهیم.

در جلسه هیئت دولت مصوبات خوبی برای تأمین بخشی از خسارت‌ها خواهیم داشت

به گزارش ۸دی نیوز، محمدباقر نوبخت معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور به تسنیم گفت: بعد از بازدید گسترده از مازندران و گیلان گزارش مناسبی را از وضعیت مناطق آسیب دیده از برف را دریافت کردم.

وی با اشاره به بخش نخست امدادها در گیلان و مازندران گفت:امدادها سریع انجام شد و بنده بیشتر به دنبال تهیه گزارش جامعی بودم تا روز یکشنبه به رئیس جمهور و هیئت دولت ارائه دهم.

معاون رئیس جمهور گفت: برای تأمین خسارت‌های خدمات، عمران شهری و روستایی، اعتبارات مناسب را از طرف هیئت دولت تخصیص می‌دهیم.

نوبخت با تأکید بر اینکه از فرهنگ و اصالت مردمان گیلان و مازندران در مقاومت و صبر در برابر مشکلات ممنونم ، افزود: نمادی از همکاری دولت و ملت را در گیلان و مازندران مشاهده کردم.

وی با اشاره به اینکه توافق شد که مسئولان گیلان و مازندران تا روز یکشنبه گزارش خود را به ما تحویل دهند، گفت: پیش‌بینی می‌کنم در جلسه هیئت دولت مصوبات خوبی برای تأمین بخشی از خسارت‌ها داشته باشیم.

معاون رئیس جمهور افزود: تهیه گزارش تکمیلی نیازمند زمان است و برای کمک‌رسانی سریع نیازمند منابع هستیم و تا پایان هفته آینده اعتباراتی را اختصاص دهیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه