سرقت با طعم تعارف آبمیوه در گیلان

دوسارق که با تعارف آبمیوه مسموم از رانندگان مسافرکش دست به سرقت می زدند، شناسایی ودستگیر شدند.

سرقت با طعم تعارف آبمیوه در گیلان

به گزارش ۸دی، رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان گیلان در خصوص سرقت از طریق بیهوشی با آبمیوه مسموم هشدار داده و گفت: در ماههای گذشته مشاهده شده است که برخی رانندههای مسافرکش پس از بیهوشی اموال‌شان مورد سرقت سارقان قرار گرفته است.

سرهنگ فلاح کریمی با بیان اینکه طبق بررسیها مشخص شده است که سارقان پس از نشستن در خودروهای عبوری و جلوه دادن خود به عنوان مسافر، با راننده طرح دوستی پیاده میکنند، افزود: این سارقان که شگرد جدید را برای سرقت از شهروندان در پیش گرفته اند و قصد سواستفاده از شهروندان را دارند، راننده های میانسال و کهنسال را طعمه قرار داده و آنها را با آبمیوهای که حاوی مقدار زیادی داروی خواب آور است، بیهوش میکنند.

این مقام انتظامی با اعلام اینکه سارقان پس از بیهوشی از فرصت استفاده کرده و محتویات خودرو و جیب راننده را سرقت میکنند، بیان کرد: در یک ماه گذشته دو سارق در این رابطه دستگیر شدهاند.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان یکی دیگر از راههای جلوگیری از این سرقت، عدم سوار کردن مسافران مشکوک در خودروهای شخصی عنوان کرد و گفت: شهروندان باید با درس گیری از این قبیل اتفاقها، مراقب افراد بیگانه و تعارفهای مواد خوراکی از سوی آنها باشند تا طعمه سارقان قرار نگیرند.

انتهای پیام/

منبع: ایسنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه