برای رفع مشکلاتمان باید به شهدا متوسل شویم/ در دوران طاغوت عزت نداشتیم + تصاویر

حجت‌ الاسلام حمید رسایی در یادواره‌ شهدای «آقابابا حسن (ع)» روستای تازه‌آباد خواچکین این بخش گفت: شهدا به برگزاری مراسم یادواره نیاز ندارند. ما هستیم که به برگزاری این مراسم نیاز داریم.

برای رفع مشکلاتمان باید به شهدا متوسل شویم/ در دوران طاغوت عزت نداشتیم + تصاویر

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از خوبان خبر، حجت‌ الاسلام حمید رسایی در یادواره‌ شهدای «آقابابا حسن (ع)» روستای تازه‌آباد خواچکین این بخش گفت: شهدا به برگزاری مراسم یادواره نیاز ندارند. ما هستیم که به برگزاری این مراسم نیاز داریم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: این طور نیست که اگر ما برای شهدا یادواره بگیریم مقام آن ها بالاتر برود و اگر نگیریم مقام آن ها پایین بیاید.

وی با بیان این که باید برای این انقلاب جان داد افزود: تا زمانی که ما زنده هستیم، یعنی کم کاری هست. اما برخی از دوستان و هم سنگران ما شهید شدند. اگر ما دچار روزمرگی شویم و همه ما بگوییم می خواهیم زندگی کنیم و از آن لذت ببریم و شهدا را فراموش کنیم، این کار در مقام شهید تاثیری ندارد و آن را پایین نمی آورد.

DSC09163

رسایی ادامه داد: من نماینده مجلس آمده ام تا در این مجلس بنشینم و از آن قوت بگیرم. اگر یادشهدا نباشد ما تنزل پیدا می کنیم و اگر یاد شهدا باشد ما ارتقاء می یابیم.

رسایی، سن شهادت بسیاری از شهدای ما را در جوانی دانست و افزود: اگر این شهدا الان زنده بودند قطعاً از بنده لایق تر بودند. از برخی دوستان دیگر که در این مجلس حضور دارند و به موقعیت های علمی، اجتماعی و سیاسی دست پیدا کرده اند شایسته تر بودند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با چنین نگاهی امکان ندارد یک همسایه و یا برادر برای یک قطعه زمین با همسایه خود دعوا کند؟

رسایی خاطرنشان کرد: مگر می شود معتقد به شهدا بود، کارمند بود ولی دردمند نبود؟ منظور از کارمند رتبه اداری نیست. بلکه کسی است که کار می کند تا پول بگیرد.

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی شرط موفقیت مسئولین را در کارمند دردمند بودن دانست و گفت: به تعبیر حضرت علی (ع) کسانی که به مسئولیت به عنوان طعمه نگاه نمی کنند موفق هستند.

رسایی با اشاره به آیه قرآن « گمان نبرید کسانی که در راه خدا کشته شده اند مرده اند، بلکه این ها زنده اند و نزد پروردگارشان روزی می خوردند» گفت: شهدا امکان ارتباط با دنیا را دارند و قدرت تاثیر گذاری بر دنیا دارند. اما اموات این قدرت را ندارند.

وی با بیان اینکه برای حل مشکلات باید به شهدا متوسل شد گفت: یکی از سنت های حسنه ای که چندین سال بعد از پایان جنگ ساری و جاری شد اردوهای راهیان نور است.

رسایی با اشاره به مقام شامخ والدین شهدا، ایشان را حاضر  در صحنه ی امتحان دانست و افزود: باید والدین شهدا راه ایشان را ادامه دهند.

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی، مال ، آبرو و عمر را سه چیزی دانست که انسان می تواند در راه خدا بدهد و ادامه داد: خداوند می فرماید عمر چیزی نیست که در این دنیا به شما بدهم و آن را در آخرت به شما خواهم داد.

رسایی با اشاره به مشکل گرانی در کشور گفت: هیچ شهیدی برای این که گوشت و مرغ و امثالهم ارزان شود به جبهه نرفت. شهدا می گفتند ما برای خاک ایران اسلامی می جنگیم و اسلامش برایمان مهم است.

وی با بیان این که ما برای ارزان شدن انقلاب نکردیم گفت: خیلی از کالاها دوران طاغوت ارزان تر بود. ما در دوران طاغوت عزت نداشتیم. ما انقلاب کردیم که مسئولینی از جنس اهل بیت داشته باشیم.

DSC09101

رسایی نسبت مدیران ناسالم به مدیران سالم را قابل مقایسه ندانست و افزود: غیر ممکن است مسئولی در این کشور به خون شهدا خیانت کند و خدا آبروی او را در همین دنیا نبرد.

رسایی انرژی هسته‌ای را موضوع روز خواند و یادآور شد: وقتی که در سال ۵۷ انقلاب کردیم، هیچ کدام نمی گفتیم انقلاب کردیم برای انرژی هسته ای. آن زمان بحث استقلال بود و نمی خواستیم یک بیگانه کافر برای ما تصمیم بگیرد.

وی افزود: دیگر ایران سال ۵۷ نیستیم. ما در ایران معادن اورانیوم داریم که با وارد کردن آن در میله های سوخت انرژی به دست می آید که هر چه قدر غلظت آن بیشتر باشد ارزش آن بیشتر است و می توانیم در علوم پزشکی و دریایی از استفاده کنیم.

رهبر معظم انقلاب بارها فرموده اند که د دین به ما اجازه نمی‌دهد که بمب اتم بسازیم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ما برای انرژی هسته‌ای هزینه نمی‌دهیم، گفت: ما برای استقلال هزینه می‌دهیم.

وی ادامه داد: پاکستان هم بمب اتم و نیز کلاهک هسته‌ای دارد و معاهده بین‌المللی NPT را امضا نکرده اما نه تحریم شده و نه تهدید.

رسایی با انتقاد از طرح سبد کالا گفت: ببینید VOA و BBC چقدر روی این طرح مانور می دهند و از آن استفاده می کنند و می گویند در ایران مشکل وجود دارد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی یکی از دلایل گرانی را خیانت و کم‌کاری برخی مسئولان دانست و افزود: اگر مسئولی فاسد است و در پرونده ۳ هزار میلیاردی و پرونده بابک زنجانی نقش دارد، با رای من و شما به اینجا رسیده است. پس سعی کنیم درست رای دهیم.

وی با بیان اینکه  با وجود این ها جمهوری اسلامی سالم‌ترین کشور دنیا است، متذکر شد: نگاهتان در این مملکت به یکی باشد و به ولی فقیه تان نگاه کنید.

DSC09153

رسایی با تصریح بر اینکه شهدا پشتیبان ولایت فقیه بودند، گفت: تهدیدات همواره وجود داشت حضرت آقا مدتی است که چیزی نمی گویند. البته ایشان همواره هوشیار هستند.

وی خطاب به آمریکا اظهار کرد: ما حقوق بشر شما را حقوق حیوان می‌دانیم، نه حقوق انسان.

رسایی گفت: آمریکایی ها و اسرائیلی ها از یک بمب ما می ترسند که اتفاقاً بمب هسته ای می باشد. اما این بمب نمی کشد بلکه زنده می کند. برخلاف بمبی که در هیروشیما و ناکازاکی صدها هزار نفر را کشت.

وی افزود: بمب هسته‌ای ما شفا می دهد و این بمب هسته ای امام حسین (ع) است.

رسایی یادآور شد: کوتاهی برخی مسئولان در برابر آمریکا موجب می‌شود تا آن‌ها را سکه یک پول کنند اما بدانید ملت ما ذلت‌ ناپذیر است.

وی در پایان گفت: بدانید سید علی با سید روح الله تفاوت ندارد بلکه دوستان و دشمنانشان یکی است.

DSC09088  DSC09106

 

DSC09129

 

DSC09140  DSC09159  DSC09168

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه