نماینده مردم آستارا:

صهیونیست‌ها تصمیم‌گیرنده اصلی آمریکا هستند/ ترامپ عاقل نیست

نماینده مردم آستارا در مجلس گفت: تلاش دموکرات‌ها برای اثبات عدم‌کفایت ترامپ حرکتی پوشالی و هجمه‌ای رسانه‌ای است.

صهیونیست‌ها تصمیم‌گیرنده اصلی آمریکا هستند/ ترامپ عاقل نیست

به گزارش ۸دی، داداشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت تلاش دموکرات‌ها برای اثبات عدم‌کفایت ترامپ را تنها هجمه تبلیغاتی نام برد و اظهار کرد: دموکرات‌ها نمی‌توانند عدم‌کفایت ترامپ را داخل آمریکا اثبات کنند.

وی بابیان اینکه اسرائیل وجود ترامپ را بیشتر می‌پسندد، افزود: امروز صهیونیست‌ها و کسانی که سردمدار مدیریت سیاسی و اقتصادی کشور ایالات‌متحده آمریکا هستند بودن ترامپ را بیشتر می‌پسندند.

نماینده مردم شهرستان آستارا در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه ترامپ بهترین گزینه برای تفکر صهیونیستی است، گفت: ممکن است برخی از رسانه‌ها به‌ظاهر هیاهو کنند که ترامپ کفایت سیاسی و ندارد و باید برود اما حقیقت این است که ترامپ با دیوانه‌بازی‌های خود مهره بسیار خوبی برای تفکر صهیونیستی است.

سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی با اشاره خدمات ترامپ به نفع صهیونیست‌ها، گفت: ترامپ حرکت‌های بسیار مطلوب و مثبتی به نفع صهیونیست‌ها در خاورمیانه علیه کشور ما و کشورهایی که در خط مقاومت هستند انجام داده است.

داداشی با تأکید بر اینکه همه تلاش‌های دموکرات‌ها و رسانه‌ها یک حرکت پوشالی است، بیان کرد: آمریکایی‌ها از نواقص سیاسی خود برای حضور ترامپ چشم‌پوشی و لاپوشانی می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: حرکت‌های تروریستی و ضد بشری که آمریکا انجام می‌دهد درواقع با تبلیغات بر این نوع حرکات سرپوش می‌گذارند.

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی با اذعان به اینکه تلاش دموکرات‌ها برای اثبات عدم‌کفایت ترامپ به منصه ظهور نخواهد پیوست، افزود: اگر تلاش دموکرات‌ها برای اثبات عدم‌کفایت ترامپ به منصه ظهور برسد هم به نفع مردم و هم به نفع متحدان آمریکا است.

سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ترامپ عاقل نیست، گفت: کسانیکه دنبال منافع مردم در داخل کشور آمریکا هستند ضد ترامپ اند.

داداشی بابیان اینکه درست است مردم در ظاهر برای کشور خود تصمیم می‌گیرند و رئیس‌جمهور، نماینده و سناتور انتخاب می‌کنند، افزود: حقیقت این است که پشت پرده سیاست‌مداران آمریکا صهیونیست است و اهرم‌های تصمیم گیر برای آمریکا صهیونیست‌ها است.

وی با تأکید بر اینکه هر تصمیمی که صهیونیست برای آمریکا بگیرد همان می‌شود، بیان کرد: امیدواریم که روزی برسد صهیونیست‌ها و اسرائیل از بین برود و کل آزادی خواهان یک نفس راحت بکشند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه