خسارتهای برف گیلان زیاد بود ولی قطعی گاز نداشتیم/ شهادت می‌دهم استاندار حضور شبانه روزی در مناطق برف زده داشت

امام جمعه رشت با تصریح بر اینکه، برف سنگین رضوانشهر، املش، صومعه‌سرا، آبکنارانزلی اشاره کرد و گفت: من شهادت می‌دهم که مسئولان گیلان و از جمله استاندار حضور شبانه روزی داشتند.

خسارتهای برف گیلان زیاد بود ولی قطعی گاز نداشتیم/ شهادت می‌دهم استاندار حضور شبانه روزی در مناطق برف زده داشت

به گزارش ۸دی نیوز، آیت الله زین العابدین قربانی امروز در خطبه های نماز جمعه با بیان اینکه امام راحل با مکتب حیات‌بخش اسلام و جمهوری اسلامی در ۱۲ بهمن سال ۵۷ به میهن وارد شد، اظهار کرد: تمام روزها یکسان نیست و برخی از ایام مهم و سرنوشت‌ساز می باشد.

امام جمعه رشت با اشاره به راهپیمایی ۲۲ بهمن، افزود: مردم گیلان با حضور پرشور در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن به جهانیانیان ثابت می‌کنند که همیشه در صحنه بوده و به عنوان تکلیف الهی در راهپیمایی شرکت می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه دو اشکال در توزیع سبد کالا وجود دارد، خاطرنشان کرد: هجوم مردم در فروشگاه‌ها از اشکالات بوده است.

وی افزود: دولت باید از ابتدا زمان توزیع کالا سبد کالا را اعلام می‌کرد و آقای روحانی در این زمینه از مردم عذرخواهی کرد.

آیت الله قربانی با اشاره به بحران برف در این استان که در برخی موارد از برف ۸۳  بیشتر بود، گفت: خسارت‌های برف فراوان بود ولی قطعی گاز نداشتیم و از مدیرعامل گاز گیلان تشکر می‌کنم.

امام جمعه رشت خاطرنشان کرد: برق در برخی مناطق قطع شد ولی به سرعت وصل شد و مردم احساس کمبود برق نکردند و آب هم اینطور بود.

وی با تصریح بر اینکه، برف سنگین رضوانشهر، املش، صومعه‌سرا، آبکنارانزلی اشاره کرد و گفت: من شهادت می‌دهم که مسئولان گیلان و از جمله استاندار حضور شبانه روزی داشتند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
...
[...] آنچه مهم تره مدیریت و تهیه امکاناته ! اگه شما [...] بودید همینجوری حرف میزدید. به نظرم شما یه کم هم در این مورد حرف بزنید که استانی که در ده سال اخیر سه برف شدید داشته باید امکانات و برنامه منسجم تری برای این بحران داشته باشه ؛مناسب باشه . [...]
در حاشیه