رونمایی از کتاب جواد خیابانی (عکس)

جواد خیابانی، گزارشگر با سابقه و مطرح فوتبال ایران در اقدامی جالب توجه کتابی به نام «سه گانه‌ای از پپ گواردیولا» که سه کتاب تولد اسطوره، محرمانه با پپ و تکامل جوزپه گواردیولا در آن گنجانده شده و ۹۸۰ صفحه دارد را نویسندگی و ترجمه کرده است.

رونمایی از کتاب جواد خیابانی (عکس)

به گزارش ۸دی، جواد خیابانی، گزارشگر با سابقه و مطرح فوتبال ایران در اقدامی جالب توجه کتابی به نام «سه گانه‌ای از پپ گواردیولا» که سه کتاب تولد اسطوره، محرمانه با پپ و تکامل جوزپه گواردیولا در آن گنجانده شده و ۹۸۰ صفحه دارد را نویسندگی و ترجمه کرده است.
در ابتدای این کتاب علی فتح‌الله‌زاده، مدیر عامل پیشین باشگاه استقلال تهران مقدمه‌ای آورده، قیمت آن ۷۵ هزار تومان و در ۲ هزار و ۳۳۲ نسخه توسط انتشارات افق دور چاپ شده است.
کتاب «سه گانه‌ای از پپ گواردیولا» که اثر جدید جواد خیابانی است عصر امروز در سالن کنفرانس اندیشگاه فرهنگی کتابخانه ملی ایران با حضور عبدالحمید احمدی، معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان- امیر حاج‌رضایی، کارشناس و تحلیلگر فوتبال- دکتر طاها عنبرا- محمد مومنی- حسین شمس، سرمربی اسبق تیم ملی و پیشکسوت فوتسال- هوشنگ نصیرزاده، مدیر عامل باشگاه گسترش فولاد و … رونمایی شد.

ضمن اینکه خیابانی برای تقدیم این کتاب به مردم متنی را نوشته است که تصویر آن را در زیر می‌بینید:

منبع: ورزش 3

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه