رسمی ترین آمار کشته های برف گیلان ۵ نفر است/ فورا با استاندار تماس گرفتم تا علت سفرش به مازندران را بپرسم

رئیس مجمع نمایندگان گیلان با بیان اینکه آمارهای مختلفی در خصوص تعداد کشته های این برف در گیلان مطرح شده است، خبر داد: رسمی ترین آمار کشته های برف گیلان ۵ نفر گزارش شده است.

رسمی ترین آمار کشته های برف گیلان ۵ نفر است/ فورا با استاندار تماس گرفتم تا علت سفرش به مازندران را بپرسم

حسن تأمینی رئیس مجمع نمایندگان گیلان در گفتگو با خبرنگار سرویس اجتماعی ۸دی نیوز با اشاره به بحران برف اخیر استان و مقایسه آن با برف سالهای ۸۳ و ۸۶ اظهار کرد: به نظر بنده مدیران اجرایی نسبت به گذشته توانستند بهتر این بحران را مدیریت کنند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مدیران اجرایی اشکالاتی هم داشتند، خاطرنشان کرد: اگر زودتر به حل مشکلات اقدام می کردند راحت تر مدیریت صورت می گرفت.

در همان روزهای اول برف یک نامه فوری به رئیس جمهور نوشتیم

وی با اشاره به نامه هایی که در خصوص برف اخیر به رئیس جمهور نوشته شد، ابراز نمود: در همان روزهای اول یک نامه فوری از طرف مجمع نمایندگان و نامه دیگری هم از طرف تمامی نمایندگان گیلان به رئیس جمهور نوشتیم که سریعا اقدامات لازم را به عمل آورند.

تأمینی با بیان اینکه با پیگیری های به عمل آمده کارهای خوبی انجام شده است، افزود: وقتی به مناطق مختلف برف زده گیلان سفر می کنم و شاهد نارضایتی برخی از مردم و حل نشدن مشکلاتشان می شوم نگرانی ام دوچندان می شود.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان همچنین از تخریب سالن ۲۰۰ متری  کارخانه “سنگ روشن” در صومعه سرا که بزرگترین کارخانه سنگ سازی استان است خبر داد.

نماینده مردم رشت در مجلس با اشاره به حضور نوبخت در صومعه سرا، گفت: آقای نوبخت برای ما فرصت خوبی است و از نزدیک هم خسارتهای وارد شده را مشاهده کردند و می توان گفت که با این حال کمتر شرمنده عزیزان خسارت دیده خواهیم بود.

وی با بیان اینکه یک سری ضعف های مدیریتی هم وجود داشت که به راحتی قابل حل بود، تصریح کرد: به طور مثال پلیس راه می توانست بهتر اتومبیل ها را هدایت کند تا شاهد ترافیک های سنگین نباشیم.

رسمی ترین آمار کشته های برف گیلان ۵ نفر گزارش شده است

تأمینی با ابراز گلایه از به فراموشی سپردن بحرانهای گذشته اذعان داشت: بعضی وقتها می بینیم که این قضایا به فراموشی سپرده می شود مثلا ۱۲ میلیارد بابت سیل اخیر گیلان باید پرداخت می شد ولی مبلغی پرداخت نکردند.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان با بیان اینکه آمارهای مختلفی در خصوص تعداد کشته های این برف در گیلان مطرح شده است، خبر داد: رسمی ترین آمار کشته های برف گیلان ۵ نفر گزارش شده است.

فورا با استاندار تماس گرفتم تا علت سفرش به مازندران را بپرسم

وی با اشاره به سفر استاندارگیلان به مازندران و انتقادهای برخی از مردم به این کار، خاطرنشان کرد: همان لحظه که بنده این را شنیدم فورا با استاندار تماس گرفتم که علت اینکارش چه بود و آقای نجفی فرمودند که ما به چابکسر رفته بودیم و به ما خبر رسید که فرمانداران مازندران ضعیف عمل می کنند به همین دلیل چند ساعت به مازندران رفتیم و اینطور نبود که بخواهیم کمک و یا مدیریت کنیم.

تأمینی در پایان از عملکرد نیروهای سپاه قدس گیلان، ارتش و نیروی انتظامی بابت کمک های فراوانی که به مردم بحران زده کردند تشکر نمود و گفت: از همه عزیزان و دستگاه های اجرایی که زحمت کشیدند با ارسال نامه هایی از طرف مجمع نمایندگان تشکر خواهیم کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه