در پی انتشار یک عکس صورت گرفت؛

جوابیه شهرداری رشت در خصوص انسداد پیاده‌رو توسط بانک قوامین در میدان مصلی

عکس مربوط به دور میدان مصلی و ملک فوق مربوط به بانک قوامین بوده که بدون مجوز از شهرداری مبادرت به محصور نمودن زمین کرده است.

جوابیه شهرداری رشت در خصوص انسداد پیاده‌رو توسط بانک قوامین در میدان مصلی

به گزارش ۸دی، در پی انتشار تصویری از انسداد پیاده روهای یکی از خیابان های منطقه ۲ رشت توسط بانک قوامین در کانال تلگرامی ۸دی، مرتضی عاطفی شهردار این منطقه جوابیه ای به شرح زیر ارسال کرد:

با سلام و احترام
این عکس مربوط به دور میدان مصلی و ملک فوق مربوط به بانک قوامین بوده که توسط شهرداری گزارش کارشناسی شده، بانک قوامین بدون مجوز از شهرداری مبادرت به محصور نمودن زمین با سازه سبک با مصالح چوبی و فلز جهت پارکینگ خوردوهای پرسنل و همچنین مبادرت به نصب دستگاه خود پرداز بسطح تقریبی ۶ متر مربع اقدام نموده است. به استناد خط پروژه شماره ۸۳۳ دارای عقب نشینی به مساحت ۱۰۶ مترمربع می باشد.

علاوه بر آن بسطح حدوداً ۴۴ مترمربع از آن بصورت دفتر راهنمائی رانندگی استفاده می‌شود. در رابطه با اعیان مذکور مدارکی (بلامانع شهرداری) ارائه نگردیده است. با توجه به اینکه در محل قسمتی از ملک بصورت کوچه و قسمتی بصورت پیاده رو و قسمتی بصورت فضای سبز (که دفتر راهنمائی رانندگی در ان موجود میباشد) میباشد طبق خط پروژه ۸۳۳ جدید و نامه ارسال شده از حوزه شهرسازی بشماره ۲۸۲۱۴/د_۹۰/۹/۲۶ مقدار مساحت واقع در مسیر ۲۰۷/۰۳ مترمربع و کوچه ۹/۹۸ مترمربع و دفتر راهنمائی رانندگی۴۲/۶۸ مترمربع میباشد. (۲/۶مترمربع اعیان و مابقی عرصه) ضمناً طبق نامه ارسال شده از اداره حقوقی بشماره ۲۴۲۲۹/د_۹۰/۸/۱۸ با عنایت به اینکه کمیسیون ماده صد بلحاظ اینکه پاسگاه راهنمائی با هماهنگی مدیران شهرداری وقت احداث گردیده است، موضوع را قابل طرح ندانسته و تخلف قلمداد ننموده است. فلذا شهرداری با رعایت موازین قانونی میتواند اقدامات بعدی را جهت پاسخ به مرجع مستعلم بعمل آورد.

پرونده هم اکنون از جانب واحد جلوگیری از تخلفات با شماره درخواست ۲۷۳۳۸۳ گزارش شده که از تاریخ ۹۶/۰۳/۰۶ در واحد فنی گیر کرده است.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه