خبرنگار: ابوالفضل شکری
شهردار لنگرود در گفتگو 8دی خبر داد:

برای پروژه‌های عمرانی لنگرود ۳۵ میلیارد تومان هزینه کردیم/ پروژه کارخانه کمپوست عملیاتی می‌شود

شهردار لنگرود گفت: تحت هیچ شرایطی انباشت زباله در پارک فجر وجود ندارد و ما بعد از بیست و چند سال این زباله‌ها را جمع آوری کردیم.

برای پروژه‌های عمرانی لنگرود ۳۵ میلیارد تومان هزینه کردیم/ پروژه کارخانه کمپوست عملیاتی می‌شود

رضا کحالی شهردار لنگرود در گفتگو با خبرنگار ۸دی با اشاره به احداث کارخانه کمپوست در این شهرستان، اظهار داشت:  پروژه کارخانه کمپوست لنگرود به زودی اجرایی می‌شود و اعتبارات و نقشه مشخصاتش تهیه و پنجاه درصد اعتبار اولیه اش که معادل ۵ میلیارد تومان بود به حساب شهرداری واریز شده است.

وی درباره محل احداث کارخانه افزود: برای احداث این کارخانه دو منظقه را پیش‌بینی کرده ایم. کارخانه کمپوست لنگرود بی هوازی خواهد بود و انشالله تا ۴۸ ساعت بعد از گرفتن مجوزهای محیط زیست از مبانی ذی ربط، محل نهایی احداث آن تعیین و انشالله تا چند روز آینده هم پروژه احداث آغاز خواهد شد.

کحالی با بیان اینکه روزانه ۲۵۰ تن زباله در لنگرود تولید می‌شود اظهار کرد: تحت هیچ شرایطی انباشت زباله در پارک فجر وجود ندارد و ما بعد از بیست و چند سال زباله‌های مقابل پارک فجر را جمع آوری کردیم و الان به صورت روزانه تخلیه و بارگیری می‌شود.

وی ادامه داد: ما در صدد خرید ماشینهای حمل زباله هستیم که از مدخل شهری مستقیم به سمت محل جایگاههای زباله انتقال داده شود و این انتقال هم بیش از ۱۸ ماه نخواهد بود و مردم از این بحث زباله خیالشان راحت خواهد شد.

شهردار لنگرود با اشاره به پروژه‌های شهرداری گفت: تا الان که خدمت شما هستم برای پروژه های عمرانی لنگرود ۳۵ میلیارد تومان هزینه کرده‌ایم و این هزینه ها شامل مطالبات قبلی و همچنین پروژه های فعلی است و بیشتر در پیاده راه سلامت به طول ۳.۵ کیلومتر و استخر ۴ فعالیت می کنیم. بازگشایی کنارگذر جدید لنگرود که از صفر تا صد این پروژه توسط شهرداری با حمایت نماینده و فرماندار محترم و معاونت استانداری انجام شد از دیگر پروژه های فعال شهر است.

کحالی در پایان گفت: ۸۰ درصد کار پیاده راه سازی انجام و دور استخر آماده شده است و علاوه بر آن بزرگترین پیست دوچرخه استان گیلان هم به ارزش ۴.۵ میلیارد تومان در لنگرود در حال احداث است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه