دور دنیا را رکاب زدم ولی فقط یک حلقه گل به من دادند!

دوچرخه سوار گیلانی که تنها با رکاب زدن، دور دنیا را گشته، از ناگفته هایش در طول سفر و از بی مهری های مسئولین پس از پایان سفرش می گوید.

دور دنیا را رکاب زدم ولی فقط یک حلقه گل به من دادند!

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از مریان خبر، همین چندی پیش بود که از فرهود گودرزی دوچرخه سوار تالشی که برای شناسائی فرهنگ گیلان و بعنوان سفیر صلح و دوستی دوره کره زمین را رکاب زد وارد استان شد و در شهر خود یعنی تالش مورد استقبال مسئولین و جمع کثیری از مردم این شهر قرار گرفت و به رسم یاد بود حلقه گلی نیز بر گردن وی انداختند.

اکنون بعد از چندین روز از مراسم استقبال، این دوچرخه سوار تالشی از ناگفته هایش در طول سفر و از بی مهری های مسئولین پس از پایان سفرش می گوید.

فرهود گودرزی دوچرخه سوار تالشی در گفتگو با خبرنگار مریان خبر، اظهار کرد: زمانی که در سفر بودم و از استرالیا وارد کشور نیوزیلند شدم دیگر برایم هزینه ای نماند و مجبور شدم دوچرخه خود را بفروشم.

گودرزی در ادامه افزود: در نیوزیلند با یک ایرانی آشنا شدم و وی حاضر شد تا دوچرخه شخصی خود را به من قرض دهد و با دوچرحه عاریتی کشور نیوزیلند را نیز رکاب زدم.

این ورزشکار تالشی در مورد دزیده شدن وسایلش می گوید: پس از آنکه آخرین کشور را نیز رکاب زدم برای برگشت به هنک کنگ رفتم تا از آنجا وارد ایران شوم در فرودگاه هنک کنگ کیفم را به سرقت بردند تا تمام دارایی های سفرم را نیز از دستم بدهم. در آنجا با مراجعه به پلیس هنک کنگ پیگیر این سرقت شدم و پلیس برای چند روزی که قرار شد اقامت داشته باشم برایم هتلی را گرفت تا اینکه وسایلم را یافتند.

فرهود گودرزی در مورد بی لطفی های مسئولین استانی ابراز کرد: در مراسم استقبالم و پس از آن، آخرین چیزی که دریافت کردم همان دسته گلی بود که به من دادند.

در حالی که این دوچرخه سوار تالشی سفیر صلح و دوستی مردم گیلان بود و از وی استقبال مردمی شد امید است تا مسئولین مساعدتی می کردند و پیش از آنکه یک حقله گل به وی اهدا نمایند که به طور قطع تا کنون گلهایش نیز پژمرده شده برایش دوچرخه ای اهدا کنند تا تجلیل واقعی از این دوچرخه سوار فداکار تالشی شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
بیژن
با این مدیران ارشد بی خیال و بی مسئولیت استان گیلان ، ایشون نباید منتظر تشویق و جایزه یا دست کم یک دوچرخه درست و حسابی باشه .
در حاشیه