رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای اسلامی شهر رشت:

بودجه سازمان عمران غیرواقعی است/پرداخت حقوق پرسنل شهرداری تا آخر هفته جاری

علوی گفت: بودجه ۷۸ میلیارد تومانی سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری رشت غیرواقعی است و با عملکرد آن مطابقت ندارد.

بودجه سازمان عمران غیرواقعی است/پرداخت حقوق پرسنل شهرداری تا آخر هفته جاری

به گزارش ۸دی، سید امیرحسین علوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به تصویب بودجه سازمان عمران و بازآفرینی اظهار کرد: بودجه هر سازمانی بر اساس عملکرد، طرح و برنامه‌ریزی‌های آن مطرح می‌شود و شورا نیز باید با توجه به تمام این موارد بودجه پیشنهادی را مصوب کند.

وی با اشاره به اینکه سیاست‌گذاری‌های شهردار سابق رشت در عملکرد سازمان عمران تأثیرگذار بوده است تصریح کرد: سیاست‌گذاری‌های شهردار سابق موجب شد سازمان عمران تا حدودی با شرح وظایف خود فاصله بگیرد.

علوی با اشاره به عملکرد کارخانه آسفالت شهرداری رشت خاطرنشان کرد: کارخانه آسفالت رشت به علت بدهی به مدت چند روز تعطیل‌شده بود و در حالی حاضر مجدداً فعالیتش را آغاز کرده است.

وی بابیان اینکه سرپرست شهرداری رشت در تلاش برای رفع مشکلات کارخانه آسفالت است گفت: تمامی مشکلات به علت مسئله مالی است و سرپرست شهرداری رشت در تلاش است تا با برطرف کردن مشکلات مالی و همچنین اصلاح فیلترهای کارخانه معضلات محیط زیستی را برطرف کند.

رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای اسلامی شهر رشت در خصوص زمان پرداخت حقوق معوقه پرسنل شهرداری رشت اذعان کرد: سرپرست شهرداری رشت اخیراً با حضور در صحن شورای شهر قول داد که نهایتاً تا آخر هفته جاری کلیه معوقات حقوق پرسنل پرداخت شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه