مدیربرنامه های علیرضا خبر داد:

خطر مرگ از بیخ گوش جهانبخش گذشت

مدیربرنامه های علیرضا جهانبخش درباره حال این بازیکن بعد از پرواز عجیب صحبت کرد.

خطر مرگ از بیخ گوش جهانبخش گذشت

به گزارش ۸دی، علیرضا جهانبخش ستاره ملی پوش کشورمان که بعد از بازی ایران و ازبکستان در زادگاهش به سر می برد دیروز برای سفر به هلند کشور را ترک کرد.

با اینحال پرواز تهران- آمستردام با اتفاقی هولناک همراه بود که این حادثه می توانست تبدیل به فاجعه ای دراماتیک برای فوتبال ایران شود.

هنوز زمان زیادی از پرواز هواپیمای مذکور نگذشته بود که خلبان متوجه شد یکی از بال های هواپیما دچار آتش سوزی شده است. البته این تمام ماجرا نبود و لحظاتی بعد چرخ جلو هم ترکید تا هواپیمای بوئینگ عظیم الجثه در وضعیت اضطراری قرار بگیرد.

در این بین مهمانداران شروع به آرام کردن مسافران کردند اما دقایقی بعد خلبان ماهر این پرواز موفق شد با درایت تمام، هواپیما را با یک بال روی باند فرودگاه امام برگرداند تا خطر بزرگی از بیخ گوش مسافران این پرواز و ستاره فوتبال ایران بگذرد.

امیر هاشمی مقدم مدیربرنامه های علیرضا جهانبخش در خصوص این اتفاق، گفت: خداراشکر حال علیرضا خوب است و جای نگرانی نیست. همه چیز به خیر گذشت و علیرضا هم در حال حاضر در اردوی آلکمار است تا همراه این تیم به اسپانیا برود.

وی در ادامه افزود: با تمام وجود از خلبان و حتی کادر پرواز این هواپیما سپاسگزاری میکنم که بدون‌ کوچکترین آسیبی به مسافران، هواپیما را با مهارت کامل به زمین نشاندند و این عزیزان را سلامت به خانواده هایشان تحویل دادند.

انتهای پیام/

منبع: ایلنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه