خبرنگار: ابوالفضل شکری
فرماندار املش:

خانه پینگ‌پنگ در املش راه‌‌اندازی می‌‌شود

فرماندار املش با اعلام خبر راه‌اندازی خانه پینگ‌پنگ املش در آینده‌ای نزدیک آن را زمینه‌ای برای رشد ورزشکاران پینگ پنگ باز املشی دانست.

خانه پینگ‌پنگ در املش راه‌‌اندازی می‌‌شود

به گزارش ۸دی، یونس محمودی در مراسم افتتاحیه برنامه های اوقات فراعت کانون ها و مراکز تابستانی شهرستان املش با بیان اینکه سالم سازی اوقات فراغت جوانان یکی از مهم ترین وظایف دستگاههای فرهنگی نظام است اظهار داشت: ضرورت توجه دولت و وزیر ورزش و جوانان و مسئولان استانی به ایجاد برنامه های مرفه که موجب آرامش اعصاب جوانان شود از مهم ترین برنامه های مدون کارگروه ساماندهی امور جوانان شهرستان املش است.

وی افزود: تلاش ما این است که با نظرسنجی از جوانان برنامه ها را بر اساس خواست و تفکرات جوانان تدوین و طراحی کنیم.

فرماندار املش ادامه داد: این شهرستان جز شهرستان های برتر در امور ساماندهی امور جوانان است و در استان رتبه بین سوم و چهارم دارد.

محمودی افزاییش بیمه ورزشی در املش را بیانگر توجه به این بخش دانست و گفت: رتبه های اول جهانی رشته کیک بوکسینگ بیانگر استعداد بالقوه جوانان املشی برای گام نهادن در سیر تصاعدی مدارج ورزشی در کشور و حتی آسیا و جهان است.

وی افزود: حضور ۲۴ هیأت ورزشی و ارتقای دختران ورزشکار پینگ پنگ در سطح آسیا و ایران بیانگر رشد مطلوب و ایده آل جوانان املشی در حوزه ملی و فرا ملی است.

رئیس کارگروه ساماندهی امور جوانان شهرستان املش در  پایان با اعلام خبر راه اندازی خانه پینگ پنگ املش در آینده ای نزدیک آن را زمینه‌ای برای رشد ورزشکاران پینگ پنگ باز املشی دانست.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه