در جلسه شورای شهر رشت مطرح شد؛

جوانی که در کردستان ثبت اختراع کرده چرا باید در رشت با ترک تشریفات تبلیغات شهری بگیرد!

یکصد و نود و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر رشت به صورت غیر علنی در ساختمان تاریخی شورا برگزار شد.

جوانی که در کردستان ثبت اختراع کرده چرا باید در رشت با ترک تشریفات تبلیغات شهری بگیرد!

به گزارش ۸دی، یکصد و نود و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر رشت به صورت غیر علنی در ساختمان تاریخی شورا برگزار شد.

در این جلسه که با حضور فرامرز جمشیدپور سرپرست شهرداری رشت برگزار شد؛ رئیس کمیسیون بودجه  شورا گفت: اینکه تا آخرین دقایق کارکرد پیگیر مشکلات شهرداری هستیم، ارزشمند است.

علوی افزود: پروژه آب و خام را از سال اول در کمیسیون های شهرداری بررسی کردیم ولی بعد از ۴ سال پروژه ای که برای آن بودجه هم گذاشتیم، متوقف شده و هنوز به شیوه سنتی فضای سبز آبیاری می شود.

عضو شورا ادامه داد: پویایی سرپرست در دریافت مطالبات دولتی قابل تحسین است. شهردار قبلی تلاشی برای دریافت مطالبات از وزارت کشور نکرد.

علوی همچنین ضمن انتقاد از جذب نیروی بدون ضابطه در سازمان حمل و نقل اظهار کرد: ۸ میلیارد تومان برای نیروهای قراردادی  سازمان حمل بار در سال گذاشتیم که هیچ کاری هم نمی کنند. برای ۷۵ راننده اتوبوس و بازرس خطی که عملا کارایی هم ندارد، بودجه گذاشته ایم. اکنون برخی از این بازرس ها در حوزه اداری وارد شده اند و برخی توسط مدیران شما پاراف خلاف می گیرند! و با شکایت از شهرداری، نیروی رسمی هم می شوند و بار هزینه اضافی بر شهرداری تحمیل می شود. تخلفات اداری صورت می گیرد  و مرتکبین این تخلفات در سیستم شهرداری بالاترین پست را دارند.

وی اذعان داشت: اگر عضو شورایی لیست نیرو داده برای استخدام، لطفا رسانه ای کنید و به استانداری هم گزارش دهید.

علوی افزود: یک بام و دو هوا نمی شود برخورد کرد. در رسانه ها اعلام می کنیم که عزل و نصبی در دوران سرپرستی صورت نگیرد و با لابی گری دستور عزل و نصب می دهیم!

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه تصریح کرد: حداقل ۸ ماه است از حوزه اداری و مالی شهرداری گزارش صحیحی به شورا نرسیده است آیا از معاون شما دستور ترک تشریفات برای واگذاری تبلیغات داده شده است. جوانی که در کردستان ثبت اختراع کرده چرا باید در رشت با ترک تشریفات تبلیغات شهری بگیرد!

علوی تاکید کرد: اگر شورا با دلایل مکفی شما را سرپرست انتخاب کرده، انتظاراتی هم از شما دارد اما اگر قرار باشد، باقی مانده سیستم قبلی همچنان به تخلفات خود ادامه دهند،  شهرداری دچار مشکل می شود./ شورای اسلامی شهر رشت

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه