فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت:

مسئولان فرهنگی کار فرهنگی را هم بر دوش سپاه نگذراند/ در برخی مهد کودک‌‌ها آموزش رقص می دهند!

فرمانده سپاه رشت با اشاره به اینکه تربیت جوانان و نوجوانان در حلقه‌های صالحین، تربیت قرآنی و اسلامی است گفت: مسئولان فرهنگی کار فرهنگی را هم بر دوش سپاه نگذراند.

مسئولان فرهنگی کار فرهنگی را هم بر دوش سپاه نگذراند/ در برخی مهد کودک‌‌ها آموزش رقص می دهند!

به گزارش ۸دی به نقل از تسنیم، سرهنگ پاسدار مجید دوهندو در آئین افتتاحیه طرح جوانه‌های صالحین در سالن شهدا سپاه ناحیه مرکزی رشت اظهار داشت: تربیت کودکان باید اصولی و از پایه برنامه ریزی شود.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با بیان اینکه کودکان باید از سال‌های آغازین زندگی خود تربیت شوند گفت: شخصی که تا ۲۰ سالگی نماز نخواند و واجبات را انجام ندهد پس از آن نیز با هیچ هدایتی به انجام واجبات ترغیب نمی‌شود.

دوهندو با اشاره به اینکه دشمنان همواره به‌دنبال تغییر نظام هستند اذعان داشت: آمریکا و رژیم صهیونیستی در عمر ۳۹ ساله انقلاب از هیچ تلاشی برای سرنگون کردن نظام مقدس جمهوری اسلامی سر باز نزده‌اند.

وی با اشاره به سخنان گستاخانه نمایندگان مجلس سنای آمریکا درباره لزوم تغییر نظام در ایران بیان داشت: آمریکا و حامیانش با تامین سلاح و مهمات برای مخالفان داخلی نظام همواره به‌دشمنی با انقلاب اسلامی پرداخته‌اند.

دو هندو با تاکید بر اینکه مسئولان فرهنگی باید از خواب غفلت بیدار شوند و کار فرهنگی را بر دوش سپاه نگذراند افزود: امروزه بحث عفاف و حجاب با توجه به کشف حجاب‌های فراوانی که داخل اتومبیل‌ها صورت می‌گیرد یکی از بحث‌های مهم فرهنگی است.

وی با اشاره به اینکه قرآن برای تربیت کودکان زمانی که داخل رحم مادرشان هستند برنامه‌های رشدی و تربیتی دارد خاطرنشان کرد: ورود به حلقه‌های صالحین باید از کودکی صورت گیرد.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با اشاره به اینکه تربیت جوانان و نوجوانان در حلقه‌های صالحین، تربیت قرآنی و اسلامی است بیان داشت: جذب جوانان در حلقه‌های صالحین تاثیر به‌سزایی در ترویج فرهنگ جهادی دارد.

دوهندو با بیان اینکه فعالیت‌ها باید با انرژی و روحیه انقلابی صورت گیرد عنوان داشت: نباید در حلقه‌های صالحین فقط به جذب جوانان توجه کرد و اصل بر تربیت درست و تزریق روحیه انقلابی در آنان است.

وی با اعلام اینکه تمامی مراکز آموزشی که تربیت کودکان جامعه را بر عهده دارند باید به مسائل دینی و اسلامی توجه کنند بیان داشت: در برخی از پیش دبستانی‌ها و مهدکودک‌های کشور به کودکان آموزش رقص داده می‌شود.

دوهندو با اشاره به تغییر روحیه در کودکان امروزی خاطرنشان کرد: کلاس‌هایی که امروزه در پایگاه‌ها برگزار می‌شود نباید خشک و بی‌روح باشد و باید بیش از پیش به سرگرم کردن و ایجاد اوقات فراغت مناسب برای کودکان توجه شود.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با تاکید بر اینکه بسیجی و پاسدار بودن به داشتن ریش و بستن یقه نیست عنوان داشت: کسانی که با روحیه انقلابی و جهادی نظام جمهوری اسلامی را حفظ و حراست می‌کنند بسیجیان و پاسداران واقعی هستند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
غربزده های دارای تریبون به کمک افراد بی حجاب و بی حیا آمده اند و برای رسمیت بخشیدن به بی حجابی در داخل خودروها، بحث حریم خصوصی بودن داخل خودرو را پیش کشیده اند
ناشناس
صادقی(معاون فرهنگی قوه قضائیه) گفت: قطعا بخش هایی از خودرو که پنهان است جزو حریم خصوصی است و کسی حق ندارد بدون اذن قضایی آن را تفتیش کند اما اگر کسی در حریمی که دیده می شود کار مجرمانه انجام داد آیا می توانیم بگوییم این جا حریم خصوصی است و کار مجرمانه اشکالی ندارد؟ طبیعی است که این کار مجرمانه در این حریم اشکال دارد چون در معرض دید عموم است.
در حاشیه