پشت پرده تاخیر در گفتگوی تلویزیونی رئیس جمهور

بلافاصله بعد از این تاخیر، خبرگزاری های دولتی ایرنا و ایسنا اعلام کردند که رئیس صداوسیما مانع پخش گفتگوی رئیس جمهور با مردم شده است!

پشت پرده تاخیر در گفتگوی تلویزیونی رئیس جمهور

به گزارش ۸دی نیوز، یک منبع آگاه با تشریح دلایل تاخیر گفتگوی تلویزیونی رئیس حمهور، به خبرنگار جهان گفت: اصرار مسئولین دفتر رئیس جمهور برای اضافه کردن یک مجری دیگر در آخرین لحظات پخش این گفتگو، باعث تاخیر در برنامه شد که این امر با توجه به مقدمات پخش برنامه زنده تلویزیونی اجتناب ناپذیر بوده است.

این فرد مطلع همچنین گفت: دفتر رئیس جمهور همچون برنامه های قبلی اصرار داشت که مجری های مدنظر خود را برای گفتگو با رئیس جمهور انتحاب کند که در این راستا ابتدا کاظم روحانی نژاد را به عنوان مجری به صداوسیما معرفی کرده و دقایقی قبل از پخش برنامه سونیا پوریامین را نیز به عنوان مجری دوم معرفی کرد.

همین ناهماهنگی باعث شد تا گفت‌وگوی زنده تلویزیونی رئیس‌جمهور با مردم با یک ساعت تاخیر آغاز شود.

بلافاصله بعد از این تاخیر، خبرگزاری های دولتی ایرنا و ایسنا اعلام کردند که رئیس صداوسیما مانع پخش گفتگوی رئیس جمهور با مردم شده است، که دقایقی بعد با پخش این گفتگو مشخص شد که این خبرسازی ها با هدف مظلوم نمایی صورت گرفته و واقعیت ندارد.

حسن روحانی هم در ابتدای گفت‌وگوی خود با اشاره به تأخیر در پخش این گفت‌وگو گفت: می‌خواهم از مردم عزیز که مدت مدیدی پای تلویزیون نشستند و منتظر این برنامه ماندند تشکر کنم.

وی خطاب به سونیا پوریامین یکی از مجریان این گفت‌وگو تصریح کرد: خوشحالم که با این تأخیر شما را در این برنامه داریم.

این دومین حاشیه های مجریان در برنامه گفتگوی تلویزیونی با رئیس جمهور بوده است.

در گفتگوی قبلی هم تعریف و تمجید مجریان از رئیس جمهور مورد انتقاد بسیاری از مردم و رسانه ها قرار گرفته بود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه