هتک حیثیت در پی بدبینی به روابط کاری همسر

زن جوان که پس از بد بینی به شوهرش موجب هتک حیثیت همکار او شده بود، شناسایی و دستگیر شد.

هتک حیثیت در پی بدبینی به روابط کاری همسر

به گزارش ۸دی، سرهنگ جواد جهانشیری،گفت: خانمی با مراجعه به پلیس فتا و ارائه مرجوعه قضایی درخواست رسیدگی به شکوائیه خود را داشت.

وی افزود: شاکی در اظهارات اولیه خود به پلیس فتا استان چنین گفت، “مدتی است که از سراسر کشور با تلفن همراهم تماس گرفته و درخواست‌هایی برای ارتباط دوستی و آشنایی دارند و از آنجایی که شماره سیم کارت تلفن همراهم، مربوط به کارم است قادر نیستم تلفن خود را خاموش یا سیم کارت خود را تعویض کنم.

سرهنگ جهانشیری ادامه داد: با توجه به اظهارات شاکی رسیدگی به پرونده در دستور کار کارشناسان پلیس فتا استان قرار گرفت و در تحقیقات مقدماتی مشخص شد، فرد ناشناسی شماره تلفن شاکی را در سایت همسر‌یابی قرار داده و بررسی پیرامون شناسایی متهم آغاز شد. در اقدامات نهایی متهم شناسایی که با هماهنگی قضایی دستگیر و به مکان پلیس فتا استان منتقل شد.

رئیس پلیس فتای استان خراسان رضوی گفت: متهم که زنی ۳۶ ساله بود در رویارویی با مستندات موجود به جرم خود اعتراف کرد و بیان داشت شاکی برای انجام کارهای اداری با همسرم در ارتباط بود و من از ارتباط تلفنی آن‌ها رنج می‌بردم و خیال می‌کردم که همسرم به من خیانت می‌کند و برای همین برای بدنام جلوه دادن شاکی و گرفتن انتقام از وی شماره تلفن همراهش را با عکس زیبایی که از اینترنت پیدا کردم در سایت همسریابی قرار دادم و اکنون از کار خود بسیار پشیمانم و تقاضای بخشش دارم!

سرهنگ جهانشیری تصریح کرد: مطابق قانون جرایم رایانه‌ای هرگونه مزاحمت و نشر اکاذیب جرم بوده و علاوه بر مجازات نقدی، مجازات حبس نیز از طرف قانون‌گذار در نظر گرفته شده‌است؛ لذا به کاربران فضای سایبر توصیه می‌گردد، مراقب افعال خود در این فضا باشند و فضای سایبری را دستمایه احساسات زودگذر و خصومت‌های شخصی نکنید.

انتهای پیام/

منبع: میزان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه