صهیونیست‌ها طی هفته گذشته ۲۳ کودک فلسطینی را بازداشت کردند

نظامیان اسرائیلی طی یک ماهه اخیر با شلیک‌های خودی ۳۸ فلسطینی را به زخمی کرده و ده‌ها تن دیگر را بر اثر شلیک گلوله‌های اشک‌آور دچار حالت خفگی کردند.

صهیونیست‌ها طی هفته گذشته ۲۳ کودک فلسطینی را بازداشت کردند

به گزارش ۸دی، وبگاه «انتفاضه قدس» در تازه‌ترین گزارش آماری خود اعلام کرد که مبارزان فلسطینی طی هفته گذشته دستکم ۱۲ مورد عملیات انجام داده‌اند. طبق این گزراش، در پی این عملیات‌ها، ۸ صهیونیست در بخش‌های مختلف کرانه باختری و قدس زخمی شدند.

جزییات برخی از عملیات‌های مقاومتی هفته گذشته مبارزان فلسطینی به شرح زیر است:

نیروهای انتفاضه قدس در هفته گذشته با نظامیان صهیونیست در شهرک سلوان شهر قدس درگیر شدند و به سوی آنان سنگ پرتاب کردند که در جریان این درگیری‌ها ۴ نظامی اسرائیلی زخمی شدند.

در هفته گذشته یک نظامی اسرائیلی بر اثر انفجار یک نارنجک در حین درگیری با جوانان فلسطینی در اردوگاه قلندیا زخمی شد.
جوانان انتفاضه قدس در هفته گذشته با پرتاب سنگ گروهی از نیروهای ارتش اسرائیل را در شهرک بیت امر هدف حمله قرار دادند که در پی این حمله یک نظامی اسرائیلی زخمی شد.
فلسطینیان هفته گذشته با ماموران پلیس اسرائیل در شهرک الطور قدس درگیر شدند و به سوی آنان سنگ پرتاب کردند که در پی این اقدام یک مامور پلیس زخمی شد.
در هفته گذشته نیروهای انتفاضه با اشغالگران صهیونیست در نزدیکی باب الاسباط شهر قدس درگیر شدند که در جریان این درگیری ها یک نظامی اسرائیلی زخمی شد.
جوانان انتفاضه هفته گذشته به حمله به یک نظامی ارتش رژیم اشغالگر قدس در نزدیکی باب العامود شهر قدس، او را مورد ضرب و شتم قرار دادند که در پی این اقدام دلیرانه وی زخمی شد.
گروهی از جوانان فلسطینی در هفته گذشته با پرتاب بیش از ۵ بسته انفجاری چندین گشتی اسرائیلی را هدف قرار دادند، بی آنکه اسرائیل به تلفات جانی این حملات اشاره کند.
نیروهای انتفاضه در هفته گذشته ۳ بار اقدام به تیراندازی به سوی مراکز و پست های بازرسی ارتش اسرائیل کردند.
انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه