با درخواست عضو شورای شهر رشت؛

نماینده غرفه‌داران بازارچه تختی در صحن شورای رشت حاضر می‌شود

نائب رئیس کمیسیون برنامه شورای شهر رشت خواهان حضور نماینده غرفه‌داران بازارچه تختی برای دفاع از حقوق غرفه‌داران در شورا شد.

نماینده غرفه‌داران بازارچه تختی در صحن شورای رشت حاضر می‌شود

به گزارش ۸دی، حجت جذب با اعلام این خبر در جلسه مشترک کمیسیونهای عمران و برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به لایحه احداث خیابان کندرو و بهسازی بازارچه حد فاصل خیابان سعدی به تختی اظهار کرد: غرفه داران بازارچه تختی سالهاست که در آن منطقه مشغول به فعالیت هستند و باید نماینده ای از سوی آنان جهت ارایه توضیحات، نظرات و انتقاداتشان در صحن شورا حضور یابد تا حقی ضایع نشود.

وی با بیان اینکه اطلاعاتی که در خصوص غرفه هایی بازارچه تختی در اختیار اعضای شورای رشت قرار گرفت ناقص بود تصریح کرد: متاسفانه تصمیمات نیز بر اساس همان اطلاعات گرفته شد و بنده معتقدم چنانچه غرفه داران اسنادی مبنی بر دفاع از حقوق خود دارند باید آن را در صحن شورا ارائه کنند تا اعضای شورا با اشرافیت کامل تصمیم نهایی را در مورد آنان اتخاد کنند.

در ادامه این جلسه نماینده شهرداری منطقه سه با اشاره به لایحه مذکور اظهار کرد:احداث خیابان در حدفاصل خیابان سعدی به تختی موجب کاهش بار ترافیکی در آن منطقه خواهد شد.

محمدرضا پیروزام افزود: در طرح جدید شهرداری رشت غرفه ها در حریم رودخانه ها جانمایی شده اند و به لحاظ سیما و منظر بسیار شکیل می باشد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر رشت نیر در این جلسه با اشاره به ایجاد خیابان کندرو در مسیر سعدی به تختی گفت: در خصوص احداث خیابان کندرو باید بر اساس طرح جامع ترافیک عمل شود.

محمد حسین واثق کارگرنیا افزود: در حال حاضر اولویت نخست رشت بحث ترافیک می باشد و در شرایط فعلی رفع مشکل ترافیکی شهر از طریق توسعه معابر امکانپذیر می باشد.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه