با تجهیزات سنگینی همچون بیل مکانیکی؛

برداشت غیرمجاز مصالح در حاشیه سد لاستیکی ماسال ادامه دارد+ فیلم و عکس

بازار سو استفاده از رودخانه خالکایی ماسال در حاشیه پروژه سد لاستیکی ماسال همچنان گرم است.

برداشت غیرمجاز مصالح در حاشیه سد لاستیکی ماسال ادامه دارد+ فیلم و عکس

به گزارش ۸دی به نقل از ماسال نیوز؛ بازار سو استفاده از رودخانه خالکایی ماسال در حاشیه پروژه سد لاستیکی ماسال همچنان گرم است.

در آخرین مورد بعد از ظهر دیروز (پنج شنبه) یک دستگاه بیل مکانیکی به همراه چندین خوردوی کمپرسی در حال کندن گل و مصالح از کناره های رودخانه خالکایی بودند.

 

فیلم برداشت غیر مجاز عصر دیروز:

این افراد در فاصله تقریبی بیش از ۶۰۰ متر از محل اجرای سد لاستیکی (بالاتر از انتهای پارک ساحلی و ۳ راهی) در اوج گرما و تعطیلی ادارات و نهادهای نظارتی مشغول تراشیدن حاشیه رودخانه و انتقال مصالح به مکانی در همان حوالی (!) بودند که با گزارشات مردمی به نماینده دادستان شهرستان و ورود نیروهای انتظامی و محیط زیست، خودروی آنها توقیف شد.

این پایگاه خبری در باره محل تخلیه این مصالح قضاوتی نمی کند اما تصاویر و فیلم های موجود به روشنی علت برداشت غیرمجاز از این رودخانه را مشخص می کند.

 

 

نقشه ماهواره ای فاصله محل اجرای سد لاستیکی و محل برداشت غیر مجاز

 

گفتنی است پیش از این هم پس از آغاز پروژه سد لاستیکی عده ای سودجو اقدام به برداشت غیرمحاز انواع مصالح از این رودخانه کرده اند که با برخورد قضایی تعدادی از مسئولین و انکار تعدادی دیگر از مسئولین روبرو شد.

به نظر می رسد برخورد سنگین با برداشت کنندگان و تعیین دقیق ارتباط این افراد با دستگاه ها و پیمانکاران پروژه های همجوار می تواند از تکرار چندین باره چنین جرایمی پیشگری کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه