کار مخلصانه نیروهای بسیج در شمال کشور یادآور سالهای دفاع مقدس بود

بسیجیان گیلان و مازندارن از همان دقایق اولیه با اعزام گردان های بسیج و انواع خودروهای سبک و سنگین و کمک های مردمی، کار نجات برف زدگان و رسیدگی به درماندگان و در راه ماندگان و باز کردن مسیرها و جاده ها را آغاز کردند.

کار مخلصانه نیروهای بسیج در شمال کشور یادآور سالهای دفاع مقدس بود

به گزارش ۸دی نیوز جبار کوچکی نژاد در گفتگو با خبرگزاری بسیج، در خصوص خدمت رسانی به حادثه دیدگان توسط نیروهای مردمی بسیج اظهار کرد: بسیجیان عزیز استان های گیلان و مازندارن از همان دقایق اولیه با اعزام گردان های بسیج و انواع خودروهای سبک و سنگین و کمک های مردمی، کار نجات برف زدگان و رسیدگی به درماندگان و در راه ماندگان و باز کردن مسیرها و جاده ها را آغاز کردند.

وی با تاکید بر کار مخلصانه نیروهای بسیجی در مناطق صعب العبور خاطرنشان کرد: نیروهای بسیجی مخلصانه و با ایمان در میدان های سخت حاضر می شوند و در برف گرفتگی در مناطق صعب العبور استان هم این مسئله کاملا مشخص بود که آنها جلوتر از نیروهای دولتی در میدان حاضر شده بودند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی خستگی ناپذیری را از دیگر مشخصات نیروهای بسیج و سپاه دانست و خاطرنشان کرد: در حال حاضر بسیاری از نیروهای بسیج و سپاه ساعت‌های متعددی است که بدون استراحت و خستگی مشغول خدمت رسانی هستند و این مسئله نشان از ایمان و توکل بالای آنها به خداوند دارد.

sepah-barf00003

کوچکی نژاد حضور با جان و دل نیروهای بسیجی را یادآور سال‌های دفاع مقدس دانست و گفت: نیروهای بسیج مانند سال‌های دفاع مقدس در میدان حاضر شدند و نشان دادند که حضور در صحنه جز مشخصه‌های اصلی بسیج است که متعلق به دوره خاصی نیست.

وی در پایان با انتقاد از بی توجهی برخی مسئولان دولتی منطقه به مشکلات مردم عنوان کرد: توقع ما از مسئولان منطقه این است که دلسوزی بیشتری داشته باشند و در مسائل اصلی مردم کوتاهی نکنند که مشکلات هر چه سریع تر مرتفع شوند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه