گیلان به لحاظ حادثه خیز بودن نیازمند افزایش امکانات است

استاندار گیلان: استان گیلان با توجه به برخورداری از شرایط خاص آب وهوایی و در معرض بحران بودن، نیازمند مساعدت ویژه برای افزایش امکانات لجستیکی است.

گیلان به لحاظ حادثه خیز بودن نیازمند افزایش امکانات است

به گزارش ۸دی نیوز، استاندار گیلان دیشب (چهارشنبه) در نشست بررسی آخرین وضعیت مناطق برفی استان که  با حضور وزیر نیرو به نمایندگی از رئیس جمهور، برگزار شد با بیان اینکه در بازدیدهای خود ازمناطق برفی شاهد تلاش همه دستگاههای اجرایی برای رفع بحران ناشی از برف گفت: خدمات آب، برق وگاز، سوخت رسانی، تامین ارزاق عمومی بویژه آرد و نان در این مناطق هم اکنون مشکلی ندارد. و تردد در راه های اصلی وفرعی استان نیز در جریان وارتباط بیشتر روستاها نیز برقرار است.

استاندار گیلان در ادامه سخنان خود افزود: به دستور ریس جمهور بخش اعظمی از مباحث مطرح گردیده در جلسه امروز هیئت دولت نیز به بحث بارش برف در مناطق گیلان و مازندران اختصاص یافت.
نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه در پی بارش سنگین برف از تمامی امکانات دولتی و بخش خصوصی استفاده شد، گفت: گیلان با توجه به حادثه خیز بودن، نیازمند امکانات و تجهیزات بیشتر است.

نجفی دیشب (چهارشنبه) در نشست ستاد مدیریت بحران که با حضور وزیر راه و شهرسازی که به نمایندگی از رئیس جمهور درگیلان حضور یافته بود برگزار شد، گفت: تجهیزات استان به دلیل اینکه در سال های گذشته نوسازی نشده اند، برای کنترل وضعیت بحرانی ضعیف هستند.

وی تاکید کرد: استان گیلان با توجه به برخورداری از شرایط خاص آب وهوایی و در معرض بحران بودن، نیازمند مساعدت ویژه برای افزایش امکانات لجستیکی است.

استاندار گیلان با تاکید برلزوم تقویت تجهیزات و ماشین آلات سبک و سنگین افزود: گیلان یکی از استان های تولید کننده کشور است و باید برای کنترل بحران ها، امکانات مناسبی داشته باشد.

وی با بیان اینکه بارش سنگین برف شهرستان های مختلف گیلان را با مشکلات جدی مواجه کرد، گفت: با آمادگی های انجام گرفته از دو روز قبل از آغاز بارش، توانستیم با کمک تمامی دستگاه های خدمات رسان بحران برف را کنترل کنیم.

استاندار گیلان تلاش برای بازنگه داشتن راه های اصلی ، تامین مایحتاج اصلی مردم بویژه نان و برقراری آب ، برق و گاز را از اولویت های خدمت رسانی به مردم عنوان کرد ، که در این مدت انجام شد.

نجفی با بیان اینکه هنوز تعدادی از روستاهای استان در بخش های کوهستانی و جلگه در محاصره برف هستند، تصریح کرد: تلاش ها برای رفع مشکلات این روستاها ادامه دارد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه