رئیس شورای اسلامی شهر رشت خواستار شد؛

تلاش برای جذب سرمایه گذار بخش خصوصی در رشت

رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: سرپرست شهرداری رشت با تسهیل امور براساس ضوابط و مقررات به موضوع جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی جهت مشارکت در پروژه های شهرداری رشت توجه کند.

تلاش برای جذب سرمایه گذار بخش خصوصی در رشت

به گزارش ۸دی، مسعود کاظمی با بیان این مطلب در جمع اعضای شورای رشت اظهار کرد: یقینا با توجه به حجم مشکلات مالی شهرداری رشت، اجرای پروژه های متعدد و عظیم با اکتفا نمودن به منابع شهرداری امکانپذیر نیست و باید شرایط جذب و مشارکت بیشتر سرمایه گذاران در شهر فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه حضور سرمایه گذاران در رشت می تواند به اجرای پروژه های مصوب شورا سرعت بیشتری ببخشد تصریح کرد: تالاب عینک، شهربازی و… از جمله پروژه هایی هستند که با حضور و مشارکت سرمایه گذاران بخش خصوصی می توانند در ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری رشت بسیار مثمر ثمر باشند.

کاظمی در خصوص افزایش ناوگان عمومی در رشت گفت: اخیرا مصوبه ای در شورای شهر رشت پیرامون خرید بیست دستگاه اتوبوس جدید ناوگان اتوبوسرانی به تصویب رسید.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت خاطر نشان کرد: در حال حاضر کمتر از سی دستگاه اتوبوس در سطح شهر رشت مشغول به خدمات رسانی هستند و ما در تلاشیم تا با استفاده از منابع ملی در خصوص افزایش ناوگان عمومی و ایجاد استانداردهای لازم در این زمینه عملکرد موثری داشته باشیم و خدمات حمل و نقل عمومی مناسب و در خورشان مردم فهیم رشت به آنان ارائه شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه