بازسازی استان به محض تعیین خسارت ها و تصویب هیات دولت آغاز خواهد شد

در جلسه هفته آینده هیات دولت برای تخصیص تسهیلات و وام های بلاعوض به واحدهای مسکونی ، تجاری و تاسیسات زیربنایی خسارت دیده استان در بخش راه ، آب ، برق و گاز تصمیم گیری می شود .

بازسازی استان به محض تعیین خسارت ها و تصویب هیات دولت آغاز خواهد شد

به گزارش ۸دی نیوز  نشست ستاد مدیریت بحران با حضور عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی که به نمایندگی از رئیس جمهور درگیلان حضور یافته بود ، نجفی استاندار گیلان و مسئولین استانی در استانداری گیلان برگزار شد.

وزیر راه و شهرسازی نیز در این جلسه از بررسی تامین خسارت برف سنگین گیلان در جلسه هفته آینده هیات دولت خبر داد و گفت : در جلسه هفته آینده هیات دولت برای تخصیص تسهیلات و وام های بلاعوض به واحدهای مسکونی ، تجاری و تاسیسات زیربنایی خسارت دیده استان در بخش راه ، آب ، برق و گاز تصمیم گیری می شود .

akhoondi

عباس آخوندی با بیان اینکه گزارش مشکلات و خسارت های ناشی از بارش برف سنگین گیلان به رییس جمهوری ارائه می شود، افزود: بازسازی بخش های آسیب دیده استان به محض تعیین نهایی خسارت ها و تصویب هیات دولت آغاز خواهد شد.

 وی با اشاره به بازدید انجام شده از شهرستان های برف گرفته استان های شمالی خاطرنشان کرد: خوشبختانه برغم بارش سنگین برف با برنامه ریزی های مقامات استانی، همکاری مردم و تمامی دستگاه های اجرایی وضعیت بحرانی کنترل و از بروز سوانح ناگوار برای مردم در استان های شمالی پیشگیری شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
جیرده نیوز
سلام ماروازدیارباران ،شهرباران های نقره ای دیار میرزا کوچک جنگلی ودیار میرزای شفتی پذیرا باشیدوخسته نباشید ویژه خدمت شما وهمکارانتان....ازتلاش های شبانه روزشما واطلاع رسانی به موقع شما سپاگذاریم.... بادومین سایت خبری شهرستان شفت/ اخرین اخبارشفت-دهستان جیردهwww.jirdeh-news.باماهمراه باشید...
در حاشیه