شادابی ،نشاط ، تفکر و تدبیری که در این بحران صورت گرفت مرا خوشحال کرد

وزیر نیرو با قدردانی از مدیریت خوبی که در گیلان انجام شد گفت : از شادابی ،نشاط ، تفکر و تدبیری که در این بحران صورت گرفته خوشحال شدم . واز مردم نیزبخاطر صبر وبردباری وهمکاری که داشتند تشکر میکنم

شادابی ،نشاط ، تفکر و تدبیری که در این بحران صورت گرفت مرا خوشحال کرد

به گزارش ۸دی نیوز نشست بررسی آخرین وضعیت مناطق برفی استان با حضور چیت چیان وزیر نیرو به نمایندگی از رئیس جمهور ، استاندار و مسئولین استانی شب گذشته تا بامداد امروز پنجشنبه در استانداری گیلان برگزار شد.

وزیر نیرو در این نشست با قدردانی از مدیریت خوبی که در گیلان در رابطه با بحران برف انجام شد گفت : از شادابی ،نشاط ، تفکر و تدبیری که در این بحران صورت گرفته خوشحال شدم . واز مردم نیزبخاطر صبر وبردباری وهمکاری که داشتند تشکر میکنم
چیت چیان با اشاره به مشکلات ناشی از بارش سنگین برف در استان های شمالی گفت : به رغم مشابه بودن شرایط  در استانهای گیلان ومازندران  در گیلان بخاطر مدیریت خوب صورت گرفته مردم کمتر شاهد رنج بودند .
وی با اشاره به اینکه به عنوان نماینده رئیس جمهور در نشست ستاد بحران شرکت کرده است گفت : مسائل و مشکلات و خواسته های مردم و مدیران گیلان را به اطلاع رئیس جمهور خواهم رساند تا در نشست هیئت دولت برای رسیدگی مطرح شود .
در ادامه این نشست  هریک از مدیران دستگاههای اجرایی و خدمات رسان به ارائه گزارش از آخرین اقدامات صورت گرفته خود پرداختند .

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه