فعال رسانه‌ای گیلان:

ای وکلای ملت! نکند این ننگ‌ها به نامتان در کتب درسی ثبت شود

فعال رسانه‌ای گیلان نوشت: آی وکلای بعضاً غیرعزیز! نکند اجیر وکیل‌الدوله‌هایی شوید که بدترین ننگها را به نامتان در کتب تاریخی ثبت کنند.

ای وکلای ملت! نکند این ننگ‌ها به نامتان در کتب درسی ثبت شود

به گزارش ۸دی، سیاوس آقاجانی در واکنش به سکوت نمایندگان ملت در برابر قرارداد نفتی ایران با توتال فرانسه نوشت:

آی وکلای بعضاً غیرِ عزیز ما درمجلس!

❌ اگر نمی‌توانید یا مصلحت نمی‌دانید رئیس‌جمهور را بابت امضای این همه قراردادهای خارجی، غیرقانونی، زیانبار، درازمدت و بعضاً ضدامنیتی بازخواست کنید، دست‌کم وزرای خاطی را استیضاح نمایید و مانع روند تحمیل این قراردادهای بعضاً ننگین بر کشور گردید، قبل از این که کشور، منابع و امنیتش را جلوی چشمان خواب آلوده‌تان واگذار کنند!

❌ آی وکلای بعضاً غیرعزیز و نامحترم ما در مجلس! اگر دوست دارید عزیز و محترم باشید، باید در حفظ عزت و حرمت مردم، مجلس، قانون اساسی، منافع و امنیت کشور خود سهل‌انگار نباشید، نکند اجیر وکیل الدوله‌هایی شوید که بدترین ننگها را به نامتان در کتب تاریخی و درسی ثبت کنند که بعد با هیچ رنگی پاک نشود!

?پی نوشت: اکثر قراردادهای خارجی دولت یازدهم، ناقض اصول ۷۷ و ۱۲۵ قانون اساسی، موضوع لزوم امضای توافقات خارجی، تنها پس از تصویبشان در مجلس است و بسیاری از آنها نیز ناقض اصل ۱۷۶ قانون اساسی، موضوع بررسی و تصویب این گونه قراردادها در شورای عالی امنیت ملی بابت تبعات امنیتی‌شان می‌باشد. این قراردادها عموماً یا کاملاً محرمانه‌اند و یا مهمترین بخش‌ها یا پیوست‌های‌شان را محرمانه نگه‌داشته‌اند.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ایران من
یادم میاد بعد اتفاقات 88 تمام به اصطلاح نمایندگان مردم جلوی بهارستان به طرف مردم مشت گره کردند و مرگ بر منافق سر دادند.شماها به اون نماینده ها افتخار میکنین ولی ملت جواب اونارو توی دو تا انتخابات مجلس 90 و 94 داد. از نظر شما قرارداد با توتال ننگ محسوب میشه؛ درصورتیکه همتون میدونید اینطوری نیست؛ خائن اون به اصطلاح نماینده ای بود که مشت به طرف ملتش گره کرد؛ ننگ اینه که یه نماینده به ولی نعمتش بگه منافق؛ ننگ اینه که وکیل به موکلش خیانت کنه؛ ننگ بر اون نماینده ای که ندونه نماینده ملته نه جیره خوار حکومت
در حاشیه