مدیران اجرایی پاسخگوی سوءمدیریت در بحران بارش برف باشند/ مدیران میانی پدر ما را درآوردند

نماینده مردم لاهیجان طی تذکری خواستار احضار مدیران اجرایی دولت به منظور پاسخگویی در برابر سوءمدیریت بحران بارش برف در استان‌های شمالی شد.

مدیران اجرایی پاسخگوی سوءمدیریت در بحران بارش برف باشند/ مدیران میانی پدر ما را درآوردند

به گزارش ۸دی نیوز، ایرج ندیمی نماینده مردم لاهیجان در مجلس شورای اسلامی طی تذکری در صحن جلسه علنی مجلس شورای اسلامی با اشاره به ناکارآمدی برخی دستگاه‌های دولتی در جریان بحران بارش برف در استان‌های شمالی گفت: واقعا این سوال وجود دارد که چرا در کشور ما در موضوع پیشگیری بی‌توجه و کم‌عملی دیده می‌شود در حالی که این همه مرکز به نام ستاد مدیریت بحران درست کرده‌ایم. دفتر، دستک، پاداش، حقوق، عنوان و ماشین فراهم کرده‌ایم اما برف که در عالم، نعمت تعریف می‌شود در کشور ما گرفتاری به وجود می‌آورد.

وی افزود: چرا باید علی‌رغم اینکه هواشناسی برف و سیل را پیش‌بینی می‌کند ما می‌بینیم که این مسئله به وجود بیاید و انسانی کشته شود و بعد بگوییم که ما در اینجا و آنجا کاری را انجام داده‌ایم.

نماینده مردم لاهیجان در مجلس ادامه داد: من واقعا نسبت به آقایانی که در مسئولیت‌های اجرایی مختلف هستند تذکر می‌دهم که این وضع درست نیست که ما ستاد بحرانی را تشکیل بدهیم اما هیچ حاصلی نداشته باشد.

ندیمی گفت: من از شما درخواست می‌کنم که مدیران اجرایی دولت را بخواهید که چرا از این مسئله پیشگیری نمی‌شود. هواشناسی مگر وقوع برف را پیش‌بینی نکرده بود چرا باید روستایی راهش بسته شود؟ مدرسه‌ای ریزش داشته باشد و از فردای برف، نان و گاز قطع شود.

نماینده مردم لاهیجان ادامه داد: ما واقعا از مسئولان توقع داریم که در دهه فجر کام مردم را شیرین کنند. مدیران میانی پدر ما را درآوردند.

وی افزود: در رابطه با سبد کالا نیز همین مسئله صدق می‌کند سبدی که می‌توانست با کارت مدیریت شود و تنوع کالایی آن از مسئولان ایرانی باشد. دولت نیت خوبی داشت. ما سر در برف بودجه فرو بردیم. باید سرها را بلند کنیم تا ببینیم ملت چه می‌کشند./فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه