رئیس اداره ثبت اسناد و املاک سیاهکل

۵۰ هزار پرونده ثبت اسناد سیاهکل در آتش سوزی حفظ شد/ نمی دانیم چه سرنوشتی در انتظار پرونده ها می باشد

همایون فلاحتکار گفت:۵۰ هزار پرونده ثبت اسناد سیاهکل در آتش سوزی حفظ شد.

۵۰ هزار پرونده ثبت اسناد سیاهکل در آتش سوزی حفظ شد/ نمی دانیم چه سرنوشتی در انتظار پرونده ها می باشد

به گزارش هشت دی ، همایون فلاحتکار در گفتگو با خبرنگار درسیاهکل اظهار کرد: در ساعت ۱۳ و ۴۵ دقیقه امروز اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان سیاهکل طعمه حریق شد.

وی در رابطه با چگونگی آغاز آتش سوزی در این اداره گفت: در ابتدا برق اداره قطع شد و پس از آن یکی از کارمندان اداره برای بررسی وضعیت به سمت کنتور برق رفت که در اینجا متوجه بوی آتش شد.

رئیس اداره ثبت اسناد و املاک سیاهکل با بیان اینکه ساختمان این اداره بیش از ۴۵ سال قدمت دارد و سقف آن از کاه گل، چوب و ایرانت ساخته شده است، گفت: از داخل حیاط اداره متوجه دود و آتش در بالای اتاق سرور شدیم که پس از آن بلافاصلاه به آتش نشانی و اداره برق اطلاع دادیم.
فلاحتکار ضمن تشکر از نیروهای آتش نشانی، اداره های برق و گاز و نیروی انتظامی سیاهکل گفت: با تلاش جانفشانانه نیروهای آتش نشانی سیاهکل، آتش پس از ۱۵ دقیقه مهار شد.

وی در رابطه با پرونده های موجود در این اداره گفت: بیش از ۵۰ هزار پرونده و نقشه های ثبتی و اسناد و مدارک که متعلق به مردم است در ادازه ثبت و اسناد و املاک سیاهکل نگهداری می شود که تمامی آنها با تلاش کارکنان این اداره در ضلع غربی ساختمان حفظ شد و هیچ آسیبی به پرونده ها وارد نشده است.

رئیس اداره ثبت اسناد و املاک سیاهکل افزود: ثبت به سوی مکانیزه شدن می رود، اما بسیاری از پرونده های موجود داده آماری نشده و با توجه به قدیمی بودن ساختمان و سوختن یک چهارم از سقف آن؛ در صورتی که به فوریت یک ساختمان در اختیار ما داده نشود، نمی دانیم چه سرنوشتی در انتظار پرونده ها می باشد.  
انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه