با راه اندازی پلیس ساختمان، ساخت و ساز خلاف در نطفه خفه خواهد شد

جمشیدی در جلسه ارائه گزارش۱۰۰ روزه عمکرد شورا با اشاره به ترافیک پرونده ها در کمیسیون ماده ۱۰۰ افزود: با راه اندازی پلیس ساختمان ساخت و ساز خلاف را در نطفه خفه خواهیم کرد.

با راه اندازی پلیس ساختمان، ساخت و ساز خلاف در نطفه خفه خواهد شد
به گزارش ۸دی نیوز، رضا جمشیدی چناری در نشستی با خبرنگاران به منظور ارائه گزارش ۱۰۰ روزه برنامه های شورای اسلامی کلانشهر رشت با تاکید بر اینکه  تحقق رشت شهر مناسب  برای سرمایه گذاری  ، تحقق رشت شهر جاذب توریسم از اهداف راهبری حوه مدیریت شهری کلانشهر رشت است افزود: برای تحقق اهداف مورد نظر اولویت های راهبردی در نظر گرفته شده است .
جمشیدی  به تحقق رشت شهر روان از لحاظ ترافیکی ،تحقق عدالت در دسترسی به امکانات حوزه شهری در کلانشهر رشت اشاره کرد و گفت: شهرداری و شورا تمام تلاش خود را برای تحقق این اهداف به کار خواهند گرفت.
وی با بیان اینکه شهررشت  از فقدان انعطاف ساختار مدیریتی رنج می برد به راه اندازی سامانه ارتباط پارلمانی   شورا اشاره کرد وگفت: بررسی و شناخت کمبودها و نیازها،و نارسایی های اجتماعی فرهنگی ،آموزشی ،بهداشتی ،اقتصادی و…تهیه طرحها و پیشنهادهای اصلاحی و راه حل های کاربردی در این زمینه ها جهت برنامه ریزی و ارائه آن به مقامات مسئول در این سامانه پی گیری می شود.
رئیس شورای اسلامی رشت  با بیان اینکه شورای اسلامی کلانشهر رشت در بخش مدیریت شهری بر مدیریت یکپارچه و پرهیز از موازی کاری تاکید دارد افزود: تقویت حضور بخش خصوصی در قالب سرمایه گذاری و بودجه غیرنقدی از امور مورد توجه شورای اسلامی کلانشهر رشت است.
جمشیدی با بیان اینکه  شورا شبکه ای اجتماعی را در دست طراحی دارد تا زمینه نظارت بهتر عملکرد مدیران و ارتباط مستقیم و بدون سانسور با مردم و شهروندان را فراهم آورد افزود: با راه اندازی این شبکه مردم و شهروندان قادر خواهند بود نظرات خود را در زمینه های تخصصی مختلف اعم از آسفالت ،ترافیک ،رواناب سطحی و… را اظهار نموده و مشکلات خود را منعکس نمایند.
shora
وی به بررشی ۳۲   چالش در شهر رشت اشاره کرد و گفت:نظرات مردم و شهروندان به خصوص دانشگاهیان در جهت رفع این موانع بسیار حائز اهمیت است.
رئیس شورای اسلامی رشت  تقویت انسجام بومی با توجه به داشته های غنی فرهنگ گیلان را مورد تاکید قرارداد و با بیان اینکه اصل مطالبه گری مردم به عنوان ولی نعمت مسئولان مورد توجه شورا است از راه اندازی طرح “مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر رشت “وابسته به شهرداری خبرداد
جمشیدی  از برگزاری همایش بحران ساخت و ساز در رشت در سالن خاتم النبیاء  در هشتم اسفند سال جاری خبرداد و افزود:این همایش با  حضور اصناف، سرمایه‌گذران و مدیران استان برگزار می شود.
وی بررسی موانع و محدودیت های  سخت و ساز در کلانشهر رشت را از محورهای اصلی این همایش عنوان کرد و گفت:مسائل و مشکلات در این همایش بدون سانسور مورد بررسی قرار می گیرند.
وی با اشاره به ترافیک پرونده ها در کمیسیون ماده ۱۰۰ افزود: با راه اندازی پلیس ساختمان ساخت و ساز خلاف را در نطفه خفه خواهیم کرد.
در این جلسه هر یک از روسای شش کمیسیون شورای اسلامی کلانشهر رشت  به بیان عملکرد ۱۰۰ روز کمیسیون خود پرداختند و ضمن تبادل نظر با خبرنگاران به سوالات اصحاب رسانه پاسخ دادند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه