خبرنگار: ابوالفضل شکری
امام جمعه خشکبیجار در گفتگو با 8دی:

سپاه نبود چیزی از اسلام و انقلاب باقی نمی‌ماند/ اقتدار و امنیت جمهوری اسلامی نشانه ضایع نشدن خون شهداست

امام جمعه خشکبیجار گفت: اگر سپاه نبود چیزی از اسلام و انقلاب در منطقه باقی نمی ماند و امنیتی که داریم را مدیون سپاه هستیم.

سپاه نبود چیزی از اسلام و انقلاب باقی نمی‌ماند/ اقتدار و امنیت جمهوری اسلامی نشانه ضایع نشدن خون شهداست

حجت الاسلام امید زمانی در گفتگو با خبرنگار ۸دی ضمن تبریک روز شهرداری‌ها و دهیاریها به شهردار و دهیاران خشکبیجار اظهار داشت: مهمترین شاخصه شهرداری و دهیاری این است که با مردم ارتباط مستقیم دارند و  مستقیم به آنها خدمت رسانی می کنند فلذا کوتاهی و قصور آنها به چشم می آید.

وی با اشاره به اینکه عملکرد شهرداری خشکبیجار خوب ارزیابی می شود افزود: اعضای شهرداری این شهر خوب و پرتوان مشغول کار هستند اما برای ادامه کار باید بعضی کارهای ضروری را در اولویت قرار دهند که از مهمترین‌های آنها زیباسازی شهر و ورودی و خروجی شهر، زیرساخت‌های عمرانی شهر، آسفالت خیابان‌ها که نیاز به بهبودی دارد و همچنین ارائه خدمات رفاهی باید بهتر شده و در زمینه تفریحی نیز کمبودهایی وجود دارد.

امام جمعه خشکبیجار با تاکید بر اینکه زمینه فعالیت برای اوقات فراغت خانواده ها در سطح شهر وجود ندارد گفت: زمین ورزشی، پارک با کیفیت، سالن نمایش و سینما، استخر و اینگونه خدمات مورد نیاز شهر است که از شورای شهر جدید انتظار داریم این مسائل را برطرف کند.

حجت الاسلام زمانی با بیان اینکه امام جمعه سابق آقای صفری تلاش های خوبی را انجام داده اند تصریح کرد: الحمدلله به برکت زحمات ایشان مشارکت مردم در نماز جمعه بهبود پیدا کرده است، البته در فصل کشاورزی طبیعتا مشارکت کاهش می‌یابد ولی در سایر اوقات سال میزان حضور مردم خوب است.

وی با اشاره به وضعیت تدفین شهدای گمنام شهر خشکبیجار اظهار کرد: طی جلسه ای که در روز اخیر برگزار شد طرحی برای ساخت یادمان شهدای گمنام به تصویب بنیاد حفظ آثار رسیده و در مرحله بعد قرار است یادمانی در حد شان و جایگاه این شهدای عزیز ساخته شود.

امام جمعه خشکبیجار با تاکید بر اینکه شخص خاص یا نهاد خاصی متولی ساخت یادمان شهدای گمنام نیست گفت: ساز و کاری که برای تدفین و ساخت یادمان شهدای گمنام طراحی شده این است که هیات امنایی برای انجام این امور تشکیل می شود که متشکل از امام جمعه و شهرداری و سپاه و بخشداری و سایر نهادها است که برای ساخت یادمان و سایر برنامه های مرتبط با آن تصمیم گیری می کنند.

حجت الاسلام زمانی با بیان اینکه به برکت خون شهدا باید اعتراف کنیم بر اساس آیات قرآن که شهدا زنده هستند و نزد خدا روزی می خورند اظهار داشت: این بدین معناست که خون شهدا زنده است و ضایع نخواهد شد و امروزه نمود این ضایع نشدن خون شهید اقتدار و امنیت جمهوری اسلامی ایران در منطقه است.

وی در پایان با اشاره به نقش سپاه در ایجاد امنیت گفت: سپاه نهادی برآمده از بطن انقلاب است که به برکت قیام امام خمینی و  خون پاک شهدا این شجره طیبه در طول این سالها قوت و اقتدار پیدا کرده و نقش اصلی آن پاسداری از انقلاب است و اگر سپاه نبود چیزی از اسلام  و انقلاب در منطقه باقی نمی ماند و امنیتی که داریم را مدیون سپاه و سایر نیروهای نظامی و انتظامی هستیم.

انتهای پیام/

 

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه