فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت:

یادواره “سردار شهید محمد بیگلو” در رشت برگزار می‌شود

فرمانده سپاه رشت گفت: مراسم گرامیداشت سردار شهید بیگلو و شهدای آموزش نظامی در گلزار شهدای رشت برگزار می‌شود.

یادواره “سردار شهید محمد بیگلو” در رشت برگزار می‌شود

به گزارش ۸دی، سرهنگ پاسدار مجید دوهندو صبح امروز در نشست خبری صبح امروز در سپاه ناحیه مرکزی رشت با موضوع مراسم گرامیداشت ۶۵ شهید آموزش نظامی سپاه و یادواره سردار شهید بیگلو اظهار داشت: شهرستان رشت با تقدیم بیش از ۲۲۰۰ شهید باید فرهنگ شهادت را در وجود نسل جوان نهادینه کند.

وی افزود: جوانان امروز به صورت ویژه دنبال الگو می گردند که بهتر است از خود شهدا برای ترویج ایثار و شهادت برای الگوسازی نسل جوان بهره ببریم.

فرمانده سپاه ناحیه ی رشت دنیای امروز را دنیای رسانه دانست و گفت: دشمن از علم رسانه برای غیر واقعی جلوه دادن واقعیات استفاده می کند، لذا می‌طلبد همه‌ی تلاش خود را برای نهادینه کردن فرهنگ اسلامی و انقلابی به کار بگیریم.

دوهندو وظیفه‌ی امروز متولیان فرهنگی و دلسوزان نظام را بزرگ خواند و در ادامه تصریح کرد: در نهادینه سازی فرهنگ شهادت از دو برنامه‌ی راهیان نور و یادواره ی شهدا بهره خواهیم گرفت.

وی با تشریح این موضوع گفت: در فضای راهیان نور و یادواره شهدا، برکت وجودی شهدا فی نفسه در وجود جوانان تاثیرگذار خواهد بود.

دوهندو به نقش شهید محمد بیگلو در آموزش نیروها و فرماندهی عملیاتها اشاره کرد و مدافعان حرم را تربیت یافتگان این سردار شهید دانست.

فرمانده سپاه رشت گفت: در عملیات رمضان، استان گیلان ۶۵ شهید را تقدیم انقلاب کرد لذا بدیهی است که نقش شهدای گیلانی در این عملیات ارزشمند، فراموش ناشدنی است.

وی با اشاره به شهدای آموزش نظامی گفت: این شهدا جز شهدایی دانست که کمتر از آنها یاد می شود.

دوهندو در ادامه گفت: مراسم گرامیداشت ۶۵ شهید آموزش نظامی سپاه و نکوداشت سردار شهید بیگلو روز پنج شنبه ۹۶/۴/۲۲ ساعت ۵ تا ۷ در گلزار شهدای رشت با حضور سخنران کشوری و با مداحی حاج مهدی میرداماد از قم و حضور شاعر انقلابی صابر خراسانی برگزار می شود.

دوهندو در پایان به یادواره ی شهیدان یوسفی در شامگاه پنج شنبه، اشاره کرد و گفت: مقام و جایگاه این خانواده برای ما بسیار ارزشمند است زیرا سه عضو از این خانواده در راه انقلاب اسلامی به شهادت رسیده اند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه