سوریه دو سال است که درگیر جنگ میباشد و هم اکنون ۵۰ ملیت با آن می جنگند!

اگر کسی بپرسد که چه هنگامی در سوریه جنگی رخ می دهد معلوم می شود که تهاجم فرهنگی در او نیز اثر کرده است زیرا در سوریه دو سال است که جنگ برپا شده و هم اکنون ۵۰ ملیت در سوریه می جنگند.

سوریه دو سال است که درگیر جنگ میباشد و هم اکنون ۵۰ ملیت با آن می جنگند!

به گزارش خبرنگار سرویس ایثار و شهادت ۸دی نیوز، مراسم اولین یادواره همراه خط شکنان “شهدای مخابراتی و بیسیم چی” استان گیلان عصر امروز(سه شنبه) در مهدیه شهر رشت برگزار شد.

LostFile_JPG_236416

سردار سعید قاسمی فرمانده عملیات مرصاد در این مراسم با اشاره به غرور آفرینی رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس، ابراز نمود: به روح شهدای دفاع مقدس و شهیدان فتنه کثیف سال ۸۸ درود می فرستیم.

وی با تأکید بر اینکه لفظ هشت سال جنگ ایران و عراق اشتباه و دروغ است، بیان نمود: برخی به طور اشتباه می پندارند که ایران در آن ۸سال فقط با عراق جنگید.

قاسمی همچنین در ادامه تأکید نمود: مواظب باشیم فریبمان ندهند که تهدیدی متوجه ما نیست این در حالی است مادامی که با شهدا و امام راحل و مقام معظم رهبری میثاق ببندیم، هیچ تهدیدی در ما اثر نخواهد کرد.

این استاد دانشگاه ابراز نمود: دشمنان باورشان بر این است که قبل از اینکه جمهوری اسلامی را زمین بزنیم باید کاری کنیم که امنیت اسرائیل تضمین شود و سلاح شیمیایی را برای حمله به سوریه بهانه قرار می دهند.

فرمانده عملیات مرصاد با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمن، خاطرنشان کرد: جنگ روانی در تمام خانواده های ما رسوخ کرده است به طوریکه حتی یک نفر هم نمی تواند ادعا کند که خود و خانواده اش از این جنگ روانی و فتنه به دور است.

با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه در فتنه ۸۸ نظام رو به لبه پرتگاه بردند، افزود: اهمیت این قضیه آن قدر زیاد است که حضرت آقا در اکثر سخنرانی های خود به آن اشاره نمودند.

LostFile_JPG_12416

وی با بیان اینکه ما چند سال است که در جنگ به سر می بریم، تصریح کرد: اگر کسی بپرسد که چه هنگامی در سوریه جنگی رخ می دهد معلوم می شود که تهاجم فرهنگی در او نیز اثر کرده است زیرا در سوریه دو سال است که جنگ برپا شده و هم اکنون ۵۰ ملیت در سوریه می جنگند.

قاسمی به حماسه مردم گیلان در روز هشت دی اشاره کرد و تصریح نمود: داستان هشت دی رشت مفصل است و توفیقی برایتان ثبت شده که یک روز زودتر به صحنه آمدید.

وی با بیان اینکه در دوره اصلاحات بر مبنایی قرار گرفتیم که می خواستند آن هدف های اصیلی که پرچمش مال ماست را محو کنند، گفت: برخی در آن زمان به آمریکا رفتند و با دشمنان صحبت می کردند و به آنان می گفتند که دو قدم شما جلو بیایید و چهار قدم ما می آییم و همچنین گفتند که شما به بزرگواری خودتان حرکت دانشجویانی که سفارتخانه تان را تسخیر کردند ببخشید.

قاسمی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و به خروش آمدن مجدد فتنه گران، خاطرنشان کرد: برخی از آنهایی که کاپشن احمدی نژاد را می پوشیدند بعد از انتخابات اخیر خیلی زود آن را در آوردند و رنگ دیگری به خود گرفتند.

وی در ادامه به ذکر یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس پرداخت و اذعان نمود: برخی از شهدا تمایل داشتند که بدن های آنها مثل اصحاب امام حسین(ع) تکه تکه شود تا در آخرت شرمنده ائمه نشوند.

فرمانده عملیات مرصاد تأکید کرد: میزان ارتباط خود با شهدا را باید در خودمان بررسی کنیم و ببینیم چطور است.

این استاد دانشگاه در پایان به پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و رنگ هایش اشاره کرد و خاطرنشان کرد: تا زمانی که بر اعتقادات پایبند هستید، شکست ناپذیر خواهید بود.

در ابتدای مراسم مقدادی از رزمندگان و راویان دفاع مقدس به ذکر خاطراتی پیرامون دفاع مقدس پرداخت.

لازم به ذکر است در پایان این مراسم از خانواده های معظم شهدا تقدیر به عمل آمد و این یادواره با مداحی اسماعیل عموزاده به پایان رسید.

لینک گزارش تصویری

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه