اعتراف های هولناک قاتل یک زوج

مرد معتاد که چند روز قبل سرکارگرش و همسر او را در شهرستان طبس کشته و گریخته بود، پس از دستگیری مدعی شد به خاطر توهین‌های مقتول به همسرش دست به جنایت زده است.

به گزارش ۸دی، راز این جنایت از ظهر سه‌شنبه ۶ تیر و در پی تماس مرد میانسالی با پلیس فاش شد که از وقوع جنایتی در خانه برادرش خبر داد. با حضور مأموران در محل، جسد خونین زن جوان در آشپزخانه کشف و پیکر شوهرش نیز از عمق یک چاه در ساختمان نیمه کاره محل کارش بیرون کشیده شد.

همزمان با تحقیقات تخصصی، کارآگاهان در گام نخست ۵ مظنون را در رابطه با این جنایت مورد تحقیق قرار دادند تا اینکه ردپایی از شاگرد سیامک در این جنایت هولناک به دست آمد. با توجه به اینکه این مرد جوان همزمان با قتل همراه خانواده‌اش متواری شده بود تحقیقات برای دستگیری‌اش ادامه یافت و سرانجام متهم در محله قلهک-تهران- دستگیر شد.
«سعید» پس از دستگیری لب به اعتراف گشود و گفت: مدتی بود که با مقتول کار می‌کردم و او دستمزدم را به طور هفتگی به همسرم می‌داد. ولی آخرین بار و قبل از قتل به درخواست خودم دستمزد هفتگی‌ام را به حسابم واریز کرد. اما همسرم با سیامک تماس گرفت و گلایه کرد که چرا پول را به حسابش نریخته است که همین مسأله باعث درگیری لفظی بین سیامک و همسرم شد.
بعد از این بحث تلفنی مقتول با من تماس گرفت و حرف‌های زشتی درباره همسرم زد و گفت: «اگر جای تو بودم این زن را طلاق می‌دادم» و… من که از دست سیامک به خاطر حرف‌هایی که درباره همسرم زده بود ناراحت و عصبی بودم، روز بعد مثل همیشه سرکار رفتم. سیامک پایین چاه بود که باز هم جر و بحثمان شد که من هم عصبانی شدم و چند بلوک سیمانی از بالا به داخل چاه انداختم و بعد از آن پاکت سیمان، گچ و مقداری خاک را روی سرش ریختم و او را همانجا زنده دفن کردم.»متهم درباره قتل همسر سرکارگرش نیز گفت: «بعد از قتل سیامک حدود ساعت ۱۰ و نیم شب به به خانه سیامک رفتم. همسرش مدام به گوشی او زنگ می‌زد.
وقتی وارد حیاط خانه شدم همسرش از من راجع به شوهرش پرسید. من هم احساس کردم او از درگیری ما خبر دارد. به‌همین خاطر با مته به طرفش حمله کردم. او نیمه جان بود که به سختی خود را به اتاق رساند. می‌خواست تلفن را بردارد که با مته ضربه دیگری از پشت سر به او زدم و بعد هم با ضربات متعدد چاقو او را کشتم. همه لباس هایم خون آلود بود. به همین خاطر آنها را درآوردم و پس از پوشیدن لباس‌های سیامک، مته و چاقو را برداشتم و به خانه رفتم. بعد هم با خانواده‌ام اول به شمال و از آنجا به تهران رفتیم که دستگیر شدیم.
سردار مجید شجاع، فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی با اعلام این خبر گفت: «متهم معتاد به هروئین بوده و در زمینه مواد مخدر هم سابقه دارد. بزودی و پس از تکمیل تحقیقات بازسازی دو صحنه جنایت انجام خواهد شد.»
انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه