انتقاد مجری تلویزیون از ماه‌ عسل

یکی از مجریان تلویزیون از توجه بیش از حد رسانه‌ها به بچه‌هایی که در فضای مجازی چهره‌ می‌شوند و پس از مدتی رسانه‌ها آن‌ها را زود فراموش می‌کنند، انتقاد کرد.

انتقاد مجری تلویزیون از ماه‌ عسل

به گزارش ۸دی، شاهین جمشیدی، مجری تلویزیون و برنامه گلخانه در اینستاگرامش نوشت: روزگار غریبى شده، تیرى در تاریکى در دنیاى مجازى و خیالى تا دنیاى واقعى رها می کنیم و هر جا رفت، رفت . می خوام فقط راجع به صاحب این عکس نکته اى رو بگم، اینکه فضاى مجازى تا این حد نفوذپذیرى پیدا کرده ظاهراً غیر قابل اجتناب اما میشه حداقل کمى فرهنگى تر با قضیه برخورد کرد !

چندى پیش ویدئو بامزه اى از امیر عباس منتشر شد که جالب بود در نوع خودش؛ قصه سازى ها شروع شد، اول یکى از سایت هاى ویدئویى رفت سراغش و مصاحبه اى رو در حد یک سوپر استار باهاش با سوالات سخیف ترتیب داد سوالاتى از قبیل قیمتت چنده؟ چقدر می گیرى برنامه برى و …

یادمون باشه ما داریم با یک بچه حرف میزنیم، بعد فیلم هاى بیشتر در فضاى مجازى از امیرعباس، تیر خلاص رو برنامه ماه عسل زد که با آوردن امیر عباس به نظرم یک گاف رسانه اى داشت و از این بابت عمیقاً متاسفم، اما نمی دونم کسى به فکر پیامدهای بعدى این دعوت ها و این گونه ارزش گذارى ها روى یک بچه ۵،۶ ساله هست؟

امروز دیدم کلى فیلم ازش همه جا هست، کچیلیک در امام رضا، رقص کچلیک، کچیلیک فلان، کچیلیک ….، بابا بسه دیگه، به این طفل معصوم رحم کنید، هر کسى یاد گرفته تا این بچه رو می بینه دوربینش رو در میاره با حالتى تمسخر آمیز ازش سوال می پرسه که اون هم تو حالت بچگى جواب بده.

شما مادامی که سوژه ى جدیدتری پیدا کنید یادتون میره از خودتون بپرسین که بچه و خانواده اى که این همه مرکز توجه بودن بعدش با بی توجهى دیگران آیا دچار چه افسردگى و نا امیدى نمی شوند؟ و اونوقت شاید دست به هر کارى بزنه که دوباره مرکز توجه قرار بگیره.

شاید فردا که بزرگ شد نخواد که هویت شناسایش فقط یک کچلیک باشه.

فراموش نکنیم اون می تونه یک دکتر یا یک مهندس یا یک هنرمند بشه اما اینطورى فقط یاد می گیره مسخره بازى نون بیشترى داره ! یادبگیریم نباید از هر چیزى و از هر کسى سوژه ى تمسخر بسازیم.

انتهای پیام/

منبع: فرهنگ

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه