نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس:

دشمن از طریق مسئولان نفوذی به نظام انقلاب اسلامی آسیب وارد می‌کند

نماینده مجلس گفت: دشمن در طول ۳۸ سال انقلاب توانایی مقابله با مردم را نداشته است و همواره از طریق مسئولان به کشور آسیب…

دشمن از طریق مسئولان نفوذی به نظام انقلاب اسلامی آسیب وارد می‌کند

به گزارش ۸دی، محمود شکری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری درباره مسئله نفوذ اظهار داشت: دشمن از طریق روش‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی به این نتیجه رسیده ‌که از خارج نمی‌تواند حریف نظام و ملت ایران شود به‌همین دلیل از طریق نفوذی‌ها وارد عمل شده است.

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نفوذی‌ها آزادی را به شکلی دیگر به مردم معرفی می‌کنند اذعان داشت:از بین نفوذی‌ها عده‌ای آگاهانه و از جانب استکبار در داخل کشور به نام آزادی مردم را فریب می‌دهند و از مسیر اصلی انقلاب جدا می‌کنند.

شکری افزود: برخی از افراد نفوذی نیز ناخواسته در زمین تیم دشمن قرار گرفته‌اند و با تخریب انقلاب اسلامی گل به خودی می‌زنند و عده‌ای دیگر از نفوذی‌ها از روی غرور، نادانی و بی‌بصیرتی وارد بازی دشمن می‌شوند و نخستین نفری هستند که قربانی و مورد هجوم دشمن قرار می‌گیرند.

وی در تشریح خط سیر نفوذ با اشاره به فرمایش رهبرمعظم انقلاب گفت: شهادت ائمه اطهار توسط اطرافیانشان نشان می‌دهد که مسئله نفوذ در طول ادوار اسلام تکرار شده و به همین دلیل ملت مومن ایران باید در انتخاب افراد برای جایگاه‌های حساس بر اصالت، خداشناسی و ولایت‌پذیری آن‌ها یقین پیدا کنند.

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ملت ایران همواره در شرایط سخت و تحریم‌های متعدد و مختلف مقاومت داشته‌اند افزود: دشمن در طول ۳۸ سال انقلاب اسلامی توانایی مقابله با مردم را نداشته و همواره از طریق مسئولان به کشور آسیب وارد کرده است.

وی بزرگ‌ترین سلاح ملت ایران در مقابل نفوذی‌ها و دشمنان را توکل بر خدا و پیروی از ولایت فقیه بیان داشت و گفت: کشتی انقلاب اسلامی بی‌شک مسیر خود را بی‌توقف ادامه می‌دهد و نفوذی‌ها مانند داستان‌های قرآنی از کشتی انقلاب طرد می‌شوند و هرکس دین خدا را یاری کند قطعاً خداوند اون را یاری می‌کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
حرف حساب
جنای اقای شکری چند کیلومتر جاده رو اسفالت کردی تو این 6 سال؟اینو توضیح بده.مسولانی هستند که جلوی نفوذی هارو بگیرند شما به کار خودت برس
در حاشیه