خبرنگار: ابوالفضل شکری
فرماندار لنگرود در گفتگو با 8دی:

سواحل لنگرود بطور کامل آزاد است / ۱۰۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در حال انجام در منطقه چمخاله

فرماندار لنگرود گفت: در چمخاله تمام ۱۸ کیلومتر نوار ساحلی آزاد بوده و ۱۰۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در این منطقه در حال انجام است.

سواحل لنگرود بطور کامل آزاد است / ۱۰۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در حال انجام در منطقه چمخاله

سید رضا جوادپور در گفتگو با خبرنگار ۸دی در لنگرود با بیان اینکه این شهرستان دارای ۱۸ کیلومتر نوار ساحلی است اظهار داشت: در منطقه‌ی چمخاله تمام ۱۸ کیلومتر منطقه ساحلی آزاد است و یکی از اقدامات خوب در استان گیلان این است که سواحل کاملا آزاد است.

وی افزود: در حال حاضر یک طرح آماده با تجهیزات و به تفکیک برادران و خواهران در چمخاله داریم که آماده سرویس‌دهی به عمومی مسافران و گردشگران و اهالی می‌باشد که در آن سرویس‌های بهداشتی برادران و خواهران، نمازخانه، آلاچیق، جت اسکی، زمین‌های ورزشی، فوتبال ساحلی، قایق موتوری و …. تعبیه شده است.

فرماندار لنگرود ادامه داد: در این منطقه منجیان غریق هم حضور دارند و علاوه بر این در ۱۰ منطقه حادثه‌خیز نوار ساحلی نیز منجیان غریق حضور دارند ضمن اینکه نیروهای هلال احمر، انتظامی و نیروهای دریابانی، همیاران پلیس و … برای ارائه خدمات مناسب در نوار ساحلی آماده هستند.

جوادپور با بیان اینکه فعالیت‌های فرهنگی برای ایام تابستان پیش بینی شده است و همه هتل داران در مقابل هتل های خود منجیان غریق مستقر کرده اند و تمام اعضای کمیته ۹ گانه شهرستان برابر ابلاغ وزارت کشور برای ارائه خدمات با گردشگران حضور و آمادگی دارند.

وی افزود: برای آماده سازی طرح دریا تاکنون بیش از ۵۰۰ میلیون تومان هزینه کرده‌ایم و مرتب هم در حال بازسازی و صرف هزینه هستیم و طرح چمخاله جز بهترین و رتبه برتر طرح ساحلی در منطقه شمال بوده است.

فرماندار لنگرود ادامه داد: بیش از ۲۰۰ هزار نفر در سال ۹۶ از طرح دریایی شهرستان لنگرود استفاده کرده اند.

جوادپور ساماندهی طرح ساحلی و رسیدگی به مناطق خارج از طرح و اطلاع‌رسانی برای شنا نکردن در این مناطق را از برنامه اولویت‌دار در شهرستان لنگرود عنوان کرد و گفت: همه خانواده‌ها باید توجه داشته باشند که شنا کردن در مناطق خارج از طرح ممکن است منجر به غرق‌شدگی شود و خانواده‌های داغدار تا پایان عمر از چنین حادثه‌ای رنج ببرند.

وی ادامه داد: در منطقه چمخاله بیش از ۱۰۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در بخش عمرانی و گردشگری، ساخت هتل و … در حال انجام است. کسانی که می‌خواهند در چمخاله مستقر شوند این امکان در چمخاله هم اکنون فراهم است و ما در اینجا هتل‌های ۵ ستاره، ۳ ستاره و مجتمع های تفریحی و توریستی و برای همه اقشار و طبقات مجتمع‌هایی داریم تا بتوانند از موهبت طبیعی دریا بهره‌برداری کنند.

فرماندار لنگرود درباره منطقه‌ی ویژه اقتصادی چاف و چمخاله نیز اظهار کرد: این موضوع در حال پیگیری است و یکی از مباحث طرح شده از سوی استاندار محترم در سفر اخیر معاون اول رئیس جمهور منطقه ویژه‌ی اقتصادی بندر چاف و چمخاله بوده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه