عضو هیئت‌رئیسه مجلس خبر داد

تذکر ۲۱ نماینده به وزیر جهاد کشاورزی جهت جلوگیری از واردات برنج

عضو هیئت‌رئیسه مجلس تذکر ۲۱ نماینده استان‌های گیلان و گلستان به وزیر جهاد کشاورزی جهت جلوگیری واردات برنج را قرائت کرد.

تذکر ۲۱ نماینده به وزیر جهاد کشاورزی جهت جلوگیری از واردات برنج

به گزارش ۸دی به نقل از تسنیم،اکبر رنجبرزاده عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی امروز (یکشنبه ۱۱ تیر) در صحن علنی مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به رئیس‌جهور و مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

متن تذکرات کتبی نمایندگان به شرح زیر است:

تذکر علی محمد شاعری نماینده بهشهر به همراه ۲۰ تن از نمایندگان استان‌های گلستان و گیلان به وزیر جهاد کشاورزی: از واردات برنج در فصل برداشت حداقل به مدت ۴ ماه جلوگیری کنید.

تذکر محسن بیگلری نماینده سقز به وزیر اقتصاد، علت عدم حل مشکل سپرده‌گذاران موسسه آرمان به خصوص در مناطق محروم از جمله سقز و کردستان چیست؟

تذکر حسین نیاز آذری و محمد دامادی نمایندگان بابل‌ و ساری به رئیس‌جمهور، ضرورت توجه به وضعیت سپرده‌گذاران موسسه کاسپین در استان مازندران و پرداخت مبالغ سرمایه‌گذاری انجام شده.

تذکر علی رستمیان نماینده مردم دلفان در مجلس به وزیر اقتصاد، عدم نظارت جدی بر فعالیت موسسه مالی و اعتباری آرمان و وارد شدن خسارت‌های جبران‌ناپذیر بر سپرده‌گذاران در استان گردیده است. چرا وزیر اقدام موثری در این رابطه به عمل نیاورده است؟

تذکر همایون هاشمی نماینده مردم شاهین‌دژ به وزیر راه و شهرسازی، رسیدگی عاجل و برنامه‌ریزی جهت توسعه جاده تکاب به قندی به جهت افزایش تردد و ایجاد دست‌رسی مناسب برای شهرستان‌های همجوار.

تذکر قلی‌الله قلیزاده نماینده مردم کلیبر و میرحمایت میرزاده نماینده مردم گرمی به وزیر نیرو، ضرورت رها‌سازی آب سد‌های سبلان مشکین‌شهر و صتار خاناهر جهت آبیاری مزارع .

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه