تأملی بر سخنان روز گذشته استاندار گیلان؛

چه کسی بر سر مردم گیلان کلاه گذاشت؟

استاندار گیلان در حالی افتتاح ناقص آزاد راه قزوین-رشت را ظلم به مردم گیلان دانست که خود ۱۱ کیلومتر باقیمانده از این آزادراه را هم ناقص افتتاح کرد.

چه کسی بر سر مردم گیلان کلاه گذاشت؟

به گزارش ۸دی، آزاد راه ۱۲۷ کیلومتری قزوین- رشت ۲۴ اسفند ماه سال ۱۳۸۸ با حضور محمود احمدی نژاد در حالی افتتاح شد که ۱۱ کیلومتر از این مسیر در محدود منجیل و رودبار به اتمام نرسیده بود. با این وجود، افتتاح فاز نخست این آزادراه بدون احتساب ۱۱ کیلومتر باقیمانده بخش زیادی از تصافات مسیر را کاست و مسیر قزوین رشت را کوتاه تر و از ترافیک کلی مسیر نیز کم کرد.

اما محمدعلی نجفی استاندار فعلی گیلان روز گذشته اظهارات قابل تأملی درباره افتتاح آزادراه قزوین رشت در دولت گذشته ایراد کرده است.

وی در بازدید از دفتر خبرگزاری ایلنا گفت: یکی از مهم‌ترین، سنگین‌ترین و پرهزینه‌ترین پروژه‌های عمرانی استان گیلان تکمیل آزادراه قزوین – رشت است. در دولت دهم این پروژه به صورت ناقص به افتتاح رسید که معتقد هستم در آن دولت سر مردم گیلان را با افتتاح زودتر از موعد کلاه گذاشتند و این آزادراه نباید به صورت ناقص افتتاح می‌شد.

استاندار گیلان در حالی افتتاح مسیر ۱۲۷ کیلومتری را کلاه گذاشتن سر مردم گیلان دانسته است که ۲۶ اسفند ماه ۹۵ و درست دو ماه تا برگزاری انتخابات ریاست جمهوری به همراه محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت ۳ کیلومتر از ۱۱ کیلومتر باقیمانده آزادراه قزوین- رشت را افتتاح کرد. در واقع استاندار گیلان حتی مسیر ۱۱ کیلومتری باقیمانده را هم تکمیل نکرده بود که دست به افتتاح جدید و آن هم در آستانه انتخابات زد.

حال بنا به فرمایش جناب آقای نجفی، کدام افتتاح کلاه گذاشتن بر سر مردم است؟ افتتاح مسیر ۱۲۷ کیلومتری پس از برگزاری انتخابات و یا افتتاح مسیر ۳ کیلومتری ۲ ماه قبل از برگزاری انتخابات؟

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
قبل از انتخابات«علی برکت ا...»لازم بود.
در حاشیه