معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد:

اتمام عملیات ساخت بیمارستان ۲۱۷ تختخوابی تالش تا پایان سالجاری

معاون وزیر راه و شهرسازی از اتمام عملیات ساخت بیمارستان ۲۱۷ تختخوابی تالش تا پایان سالجاری خبر داد.

اتمام عملیات ساخت بیمارستان ۲۱۷ تختخوابی تالش تا پایان سالجاری

به گزارش ۸دی به نقل از مریان خبر ،  علیزاده معاون وزیر و مدیرعامل سازمان مجری ساختمانها و تاسیسات دولتی وعمومی کشور ، علیرضا محفوظی معاون تلفیق بودجه، حقوقی و امور مجلس وزارت راه و شهرسازی، عبدالهاشم حسن نیا معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور ، محمد رضا کدخدازاده معاون ساخت و توسه راههای شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور ، علی خاوری مدیرکل راه و شهرسازی گیلان و محمود شکری نماینده مردم شریف شهرستانهای تالش ، رضوانشهر و ماسال امروز صبح از بیمارستان ۲۱۷ تختخوابی شهرستان تالش بازدید کردند.

 علیزاده معاون وزیر و مدیرعامل سازمان مجری ساختمانها و تاسیسات دولتی و عمومی کشور در جریان بازدید از بیمارستان ۲۱۷ تختخوابی تالش گفت: این پروژه در زمینی به مساحت ۳۴۹۷۰ متر مربع و با زیربنای ۱۵۹۹۵ مترمربع بیش از ۸۴ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی ادامه داد: عملیات ساخت این بیمارستان ، که در چهار طبقه احداث و ارائه خدمات پزشکی این واحد بزرگ درمانی در سطح استانداردهای تعریف شده بهداشت و درمان می باشد تا پایان سالجاری به اتمام می رسد.

معاون وزیر راه وشهرسازی طی سه سال اخیر چندین بار جهت بررسی از روند پیشرفت پروژه های بیمارستانی به استان گیلان سفر کرده است که نتایج آن را می توان تسریع در عملیات اجرایی این مراکز درمانی نام برد.

بازدید از کنار گذر پره سر و تالش

بازدید از کنار گذر پره سر و تالش2 (1)

بازدید از کنار گذر پره سر و تالش2

بیمارستان تالش

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه