دستگاه ها باید برای مقابله با بحران همیشه آماده باشند

نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت با تاکید بر اینکه دستگاه ها نباید فقط به انجام مانورها اکتفا کنند، گفت: تمامی عوامل و نیروهای خدمات رسان باید برای مقابله با بحران در طول سال آماده باشند.

دستگاه ها باید برای مقابله با بحران همیشه آماده باشند

به گزارش ۸دی نیوز به نقل ازایرنا، آیت الله ˈزین العابدین قربانیˈ روز چهارشنبه در دیدار کارکنان شرکت برق منطقه ای گیلان با وی ضمن قدردانی از دست اندرکاران در خدمات رسانی به مناطق بحرانی استان افزود: نداشتن قطعی گاز و مشکلات اندک در بخش آب و برق طی مدت بارش برف در استان نشان از مدیریت درست مسوولان این حوزه بوده است.

وی ادامه داد: مدیریت اصولی، آمادگی، رفع نواقص و مشکلات و بهره گیری از تجربیات گذشته موجب شده تا این دستگاه ها وظایف خود را بدرستی انجام دهند و مشکل بحرانی از لحاظ انرژی و به ویژه در حوزه گاز اصلا مشکلی را احساس نکنیم.

امام جمعه رشت با مقایسه بارش برف امسال با سال ۸۳ اظهار کرد: در سال۱۳۸۳بارش برف موجب وارد شدن خسارات زیادی شد، که تا کنون برخی از این خسارات ترمیم نشده است و اگر آمادگی های لازم در آن زمان وجود داشت تا این اندازه خسارت به استان وارد نمی شد.

وی با بیان این که تمامی دستگاه ها برای رفع مشکلات بوجود آمده ناشی از برف تلاش شبانه روزی کردند، و این تلاش باید ادامه یابد، خاطرنشان کرد: انتظار می رفت راه های اصلی مانند (صومعه سرا – رشت) و (رضوانشهر – انزلی – رشت) از راه های اصلی در کوتاهترین زمان بازگشایی می شدند.

آیت الله قربانی با بیان این که در گذشته کشاورزان با پیش بینی و احتمالات تمامی ابزار و تجهیزات مورد نیاز خود را بر ای زمستان آماده می کردند، گفت: با توجه به امکانات کنونی و پیش بینی های هواشناسی و احتمالات انتظار می رود برخی دستگاه ها آمادگی بیشتری در مقابله با حوادث داشته باشند.

وی در ادامه با تبریک سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب تصریح کرد: در طول این مدت انقلاب اسلامی و کشورمان با حوادث و تحریم ها و فشارهای بسیاری روبرو شد اما ملت ما توانست با صبر و پایداری تمامی مشکلات را پشت سر بگذراند.

آیت الله قربانی با قدردانی از دولت و تدبیر در زمینه عملکرد خارجی اظهار کرد: دولت تدبیر و امید با عملکرد خوب و با هدایت و رهنمودهای مقام معظم رهبری شرایطی را بوجود آورد که تجار خارجی زیادی برای سرمایه گذاری در ایران اسلامی ابراز علاقه مندی کنند و کشورهای زیادی برای ارتباط با ایران تمایل داشته باشند.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای گیلان نیز در این دیدار با ارایه گزارشی از فعالیت این شرکت در بحران برف استان گفت: به دلیل آمادگی این شرکت و رفع مشکلات برف سنگین ۸۳، در بحران برف امسال در زمینه زیرساختی مشکلی نداشتیم .

ˈکریم آزادگانˈ با اشاره قطعی برق برخی از مناطق استان یادآور شد: این قطعی برق ناشی از مسدود بودن راه ها و دسترسی نداشتن کارکنان برق برای رفع عیوب بوده که با تلاش کارکنان برق تمامی مناطق برقرار شد.

وی با بیان اینکه در روز اول بارش برف چهار گروه برای همکاری جهت تامین برق شهرهای استان اعزام شدند، بیان کرد: هم اکنون پنج گروه از کارکنان این شرکت نیز برای همکاری و تامین برق به استان مازندران اعزام شده اند.

دیدار مدیرعامل و کارکنان شرکت برق منطقه ای گیلان با امام جمعه رشت به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر در بیت ایشان انجام شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه